Gå til innhold

DynaCore: Nissan Silvia drift spec!

Ranger emnet

DynaCore

Anbefalte innlegg

• Svar 749
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå var det skjært blokk som var problemet mitt da, og returen jeg har en rundt 22mm så det tror jeg holder=)

Okey, da skjønner jeg.. Gikk litt fort når jeg monterte turbon min så vi brukte det vi fikk tak i, og den var altfor tynn, bytta til en på 22mm tror jeg det var og har ikke hatt noe problem siden..:)

Fet bil forresten, vet ikke helt om jeg liker vingen som så mange andre her sier, men bilen er såpass ekstrem ellers så den passer på en måte og.. Smak og behag, og man må bare regne med en del negative kommentarer fra missunnelige folk når man poster på bleieforumet.. øhh sorry, bilforumet mente jeg.. hehe..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, da skjønner jeg.. Gikk litt fort når jeg monterte turbon min så vi brukte det vi fikk tak i, og den var altfor tynn, bytta til en på 22mm tror jeg det var og har ikke hatt noe problem siden..:)

Fet bil forresten, vet ikke helt om jeg liker vingen som så mange andre her sier, men bilen er såpass ekstrem ellers så den passer på en måte og.. Smak og behag, og man må bare regne med en del negative kommentarer fra missunnelige folk når man poster på bleieforumet.. øhh sorry, bilforumet mente jeg.. hehe..

Ser den:)

Og til den evige vingediskusjonen; Den blir nok fjernet i vinter, når jeg har fått gjort ferdig motoren:)

Men igjen, motor er førsteprioritet her nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider