Gå til innhold

DynaCore: Nissan Silvia drift spec!

Ranger emnet


DynaCore

Anbefalte innlegg

fettfett. bremsepapirer er vi alle spent på. ikke for og være dust men syntes det er "dumt" og ha det i signatur og topic på tråden når du ikke har bremset den og kun antar antall hk. blir samme som hvis jeg skal sette 400hk i almera tråden pga alt i oppsettet er godt for det før jeg aner hva jeg faktisk har. :)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 749
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fettfett. bremsepapirer er vi alle spent på. ikke for og være dust men syntes det er "dumt" og ha det i signatur og topic på tråden når du ikke har bremset den og kun antar antall hk. blir samme som hvis jeg skal sette 400hk i almera tråden pga alt i oppsettet er godt for det før jeg aner hva jeg faktisk har. :)

 

Er samme som at du sier at du har Norges råeste Almera det. Kan du bevise at det er Norges råeste? Nei...

 

Måtte bare kverulere litt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jo forstår deg også. men hadde jeg skrevet "norges råeste almera med 450!!!!HK" hadde det vært noe litt annet spes hvis jeg ikke hadde hatt noe og vise til som bekrefter dette.. somsagt bilen hans er feit den. og jeg gleder meg til og se bremsepapirer. men akkurat effekt er så sabla teit og si noe om basert på og ha kjørt en bil..no offence. er ikke ute etter og krangle eller noe. bare sier min mening om saken. :)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønte godt hva du mente :)

 

Er alltid lurt å kunne bevise effekt, ettersom veldig mange skryter på seg sånt. Men med tanke på det som er gjort med bilen og det DynaCore har fortalt så virker det som at det sitter en del hester i bilen.

 

Blir spennende å se når han kommer med papirene iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jo forstår deg også. men hadde jeg skrevet "norges råeste almera med 450!!!!HK" hadde det vært noe litt annet spes hvis jeg ikke hadde hatt noe og vise til som bekrefter dette.. somsagt bilen hans er feit den. og jeg gleder meg til og se bremsepapirer. men akkurat effekt er så sabla teit og si noe om basert på og ha kjørt en bil..no offence. er ikke ute etter og krangle eller noe. bare sier min mening om saken. :)

 

Har du papirer på at du eier norges råeste almera?

 

edit: god jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor mye du lada på motoren din, men så mye som er gjort med den så skal den ved 1.5 bar gi over 400hk.

 

Åssen dyser og bensinpumpe sto det på bilen når du fikk den.

 

Go Jul ja......sees på gata te sommeren:crazysant:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønte godt hva du mente :)

 

Er alltid lurt å kunne bevise effekt, ettersom veldig mange skryter på seg sånt. Men med tanke på det som er gjort med bilen og det DynaCore har fortalt så virker det som at det sitter en del hester i bilen.

 

Blir spennende å se når han kommer med papirene iallefall :D

 

 

Akkurat, jeg trenger Bremsepappirer jeg.. :zzzz:

 

 

Flott farge på bilen.. men som sagt.. japsevinge og Vag.. ikke min smak. :cheers:

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

450hk på en 1.8 liter betyr at turbo som oftest ikke begynner å lade for fullt før 5500-6000 rpm. Er mer egnet til dragracing enn gatebruk synes nå jeg. Mye hk er ikke alt. Hvordan effekten kommer er vel så viktig.

 

Dreiemomentkurven ser ofte ut som trollveggen på slike motorer. Er populært i Honda dragracing miljøet dette.

 

440ccm dyser@450hk på en rekke4 er lite brukenes med mindre du har et absurd bensintrykk, du må opp i 700-880 cc dyser og da kan du få problemer med tomgangen siden de sikler på lave turtall.

 

Mener ikke trolle med prosjektet ditt, men er jo åpenbare ting som skurrer litt som flere påpeker her. Sånt må man regne med på offentlige fora..

 

Er artig lesestoff, stå på du så sees vi på treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

450hk på en 1.8 liter betyr at turbo som oftest ikke begynner å lade for fullt før 5500-6000 rpm. Er mer egnet til dragracing enn gatebruk synes nå jeg. Mye hk er ikke alt. Hvordan effekten kommer er vel så viktig.

 

Dreiemomentkurven ser ofte ut som trollveggen på slike motorer. Er populært i Honda dragracing miljøet dette.

 

440ccm dyser@450hk på en rekke4 er lite brukenes med mindre du har et absurd bensintrykk, du må opp i 700-880 cc dyser og da kan du få problemer med tomgangen siden de sikler på lave turtall.

 

Mener ikke trolle med prosjektet ditt, men er jo åpenbare ting som skurrer litt som flere påpeker her. Sånt må man regne med på offentlige fora..

 

Er artig lesestoff, stå på du så sees vi på treff :)

 

hehe tror ikke den akkurat er noen racer på baner med masse svinger nei :)

Men i by gatene er den sikkert morsom :)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusset og på dette med 440 dyser...Ligger en annen 1,8t på autodb med ca. 400hk,bygd av TS-racing og den har 511cc dyser... Hva slags ladetrykk hadde du på denne bilen før motoren gikk?

 

Visst du leser over her så er de 440 dysene noe jeg har kjøpt i ettertid, men det blir ikke så jeg bruker de likevel. Har 4 stk til salgs, om noen er interessert.

Jeg vet ikke åssen dyser som står på nå, skal sjekke det neste gang jeg skal i verkstedet.

 

Kjørte på 1,3 bar ca...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår