Gå til innhold

DynaCore: Nissan Silvia drift spec!

Ranger emnet

DynaCore

Anbefalte innlegg

• Svar 749
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

råå tøff bil du har ;) jeg kjørt ved siden av deg hær en dag, inn mot byen! må si at jeg ble frakjørt ja :P men jeg så det kom litt svart røyk fra eksosen etter du ga på litt.. men så ut til å funke bra uansett den bilen dær!

jeg kjørte en svart A4 med 19" chrome felger, om du husker!

Litt røyk? røykla jo hele jævla elgesetergata;)

Bilen blir satt inn iløpet av de nermeste dagene nå, for overhalinga av topp og turbo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt info om hva som skjer med bilen fremover:

Den blir snart satt i "dvale" på et varmt og tørt sted i Trondheim.

Turbo blir skrudd av for komplett overhaling, dvs lager og oljetetninger, balanseringa av veiv ol.

Toppen skal også av, da jeg vil bytte toppakning, samt mulig hone den opp. Vi får se åssen det ser ut.

Den ene døra skal lakkes opp, da det er 2 striper i den.

Sentrallås fungerer pr dags dato ikke, dette og blir ordnet til vinteren.

Venstre drivknute blir også byttet, da denne er noe slitt...

Tenkte også å komme i kontakt med firma/importører som er interessert i å sponse et lite anlegg i denne. Tenkte fortrinnsvis da på en sub, 2xkomp. sett, spiller, og forsterkere til dette.

Ellers blir bilen shinet opp skikkelig til første store treff til våren:)

Er på leting etter kurrant vinterbil nå da... Er det noen som vet om noe, så rop ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert ikke toppakningen hvertfall, høres mere ut som at turboen din trenger litt TLC. Hvem er det som har mappa bilen din da, åssen A/F verdi har du på fullt pådrag. Når har du maks ladetrykk. Vet du hvor mye turboen din har gått............;)

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er garantert ikke toppakningen hvertfall, høres mere ut som at turboen din trenger litt TLC. Hvem er det som har mappa bilen din da, åssen A/F verdi har du på fullt pådrag. Når har du maks ladetrykk. Vet du hvor mye turboen din har gått............;)

Vet lite om turboen desverre!

A/F verdien ligger på rundt 10/11 på tomgang, og på 16/17 ved fullt pådrag.

Synes det er litt høyt jeg, da rundt 13 er det ideele!?

Notice me if im wrong;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt info om hva som skjer med bilen fremover:

Den blir snart satt i "dvale" på et varmt og tørt sted i Trondheim.

Turbo blir skrudd av for komplett overhaling, dvs lager og oljetetninger, balanseringa av veiv ol.

Toppen skal også av, da jeg vil bytte toppakning, samt mulig hone den opp. Vi får se åssen det ser ut.

Den ene døra skal lakkes opp, da det er 2 striper i den.

Sentrallås fungerer pr dags dato ikke, dette og blir ordnet til vinteren.

Venstre drivknute blir også byttet, da denne er noe slitt...

Tenkte også å komme i kontakt med firma/importører som er interessert i å sponse et lite anlegg i denne. Tenkte fortrinnsvis da på en sub, 2xkomp. sett, spiller, og forsterkere til dette.

Ellers blir bilen shinet opp skikkelig til første store treff til våren:)

Er på leting etter kurrant vinterbil nå da... Er det noen som vet om noe, så rop ut:)

og fjerning av vinge kanskje ? :)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vi få ordna:)

Det som er dumt at jeg må lakke opp hele bakluka da... Men regner med jeg fjerner den ja. :)

MEN: MOTOR FØRST=)

Torshov har en drit fet alu vingen som sikkert passer rett oppi de gammle høla!XD Da slipper du lakkering å alt!!XD:D

BTW: Syyykt fet bil, men som nevnt flere ganger her faller ikke vingen helt i smak!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider