Jonaldo Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hadde folk i bilen min i natt som tok med seg dvd/navi-spilleren. De viste nøyaktig hva de skulle ha og hadde tatt seg tid til å få med seg (nesten) alt av kabler o.l. Denne spilleren har også en skjult enhet som ble plukket ut. Basskassa var flyttet for å få med alt av kabler, mens dvd'er og cd'er fikk være i fred. Serienr på spilleren er: DFMH021292EW. Si fra hvis dere får tilbud om å kjøpe denne da...... Til jævlene som tok spilleren: Si fra hvis dere trenger GPS-mottakeren og DVD'en med kartdata. Dere vet hvor jeg bor, så hvis dere ikke er veldig glade i kneskålene er det bare å ta turen. Jeg venter! Og neste gang noen skal inn i bilen min på natta: Lukk igjen dørene etter dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Fy faen ass, skjønner ikke at det går! Har jo slik spiller selv og vet hvor stress det er å montere det... Snakket senest i går med en kompis i sandvika som også hadde blitt frastjålet sin, der hadde de også fått med seg alt, og det er ganske mye jobb altså! Det var en mercedes w210, så ikke letteste bilen å komme seg inn i heller! Glad jeg har alarm, garasje og montert min helt jævlig, men utrolig kjipt at slikt skjer... Alle må være våkne nå, uten de betydelige tingene som kart-cd som koster fort 4-5000 løst og antenne så har du nye utgifter eller lite behov for den, si ifra, vi vil finne igjen ting! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 sinnsykt trist :( Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Dette var kjipt. Men det er en ting som irreterer meg noe jævlig med dagens tjuvradder. De eier faen ikke høflighet!!! Jeg hadde innbrudd i en tidligere bil, hvor de klarte å forsyne seg grådig av bilstereoen. Det er en ting, de må jo tross alt ha et levebrød de og som alle oss andre arbeidsfolk. Men at de faen ikke klarer å lukke døren etter seg! Alle dørene OG bagasjelokket stod på vidt gap når jeg kom ned om morraen, og typisk som det var, i et helvetes regnvær!!! Slike jævler skulle vært skutt med øks, minst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Fy faen! så jævelig kjedelig! Den spilleren og enheten er jo så utrolig billig og! *sarkasme* Håper du finner de jævelene og kjører en ølkasse opp ræva dems. Skal være på leten, Bor i Oslo og har lett etter billig brukt Pioneer CD-spiller lenge nå, om jeg kommer over et overraskende billig Avic system, skal jeg si ifra. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Jeg kan jo se det positive i det. Får ca 17.500,- til å kjøpe ny spiller og da får jeg den nye modellen med Bluetooth. Gidder neppe å innstallere det i Audi'n siden den forhåpentligvis blir solgt om ikke så altfor lenge..... Har hatt mange innbrudd i de 15 bilene jeg har hatt siden jeg fikk lappen, og jeg er tydeligvis ikke den eneste. Ingenting som biter på disse jævlene om dagen. Håper bare en av oss får tatt en på fersken og får slått fra oss litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Fy faen ass, skjønner ikke at det går! Har jo slik spiller selv og vet hvor stress det er å montere det... Snakket senest i går med en kompis i sandvika som også hadde blitt frastjålet sin, der hadde de også fått med seg alt, og det er ganske mye jobb altså! Det var en mercedes w210, så ikke letteste bilen å komme seg inn i heller! Glad jeg har alarm, garasje og montert min helt jævlig, men utrolig kjipt at slikt skjer...Alle må være våkne nå, uten de betydelige tingene som kart-cd som koster fort 4-5000 løst og antenne så har du nye utgifter eller lite behov for den, si ifra, vi vil finne igjen ting! Alarm hjelper jo ikke så sinnsykt mye da det bare er å kortslutte den og ta seg inn på vanlig måte. Man må faen meg sette strøm i bilen før man går å legger seg sånn som samfunnet har blitt i dag.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 sier bare en ting: Selvjustis! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg