Gå til innhold

momos nye bil

Ranger emnet

momo

Anbefalte innlegg

Hehe, den skal inn til pkk mars 04, så det spørs nok hvor lenge den lever... Går den gjennom uten store kostnader beholder jeg den. Hvis ikke selges den, eller blir jordebil. Litt synd da, fordi den fungerer meget bra (foreløpig) (og er bedre til langkjøring enn Nissanen...)

Skulle du hatt delebil?

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

angående ødelagt varmesete.. eg kjørte hele sommeren i den tro at varmen i førersetet på min scorpio ikkje funket, helt til den dagen kulden satt inn, då ble eg grillet i ræven, knappen var bare litt treig! =) hvis du får litt lys i knappen, så e det håp for at den lever.. no kjører eg og griller meg hele tiden, litt luksus må man ha :D

må forresten slå den fort på.. gjerne mange ganger, og den slår seg kanskje av igjen første gangen, men så funker den som faen =) thank you, ford..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis av meg kjøpte en scorpio...2,0 1990model...bare trøbbel med den...det siste som har skjedd er at den ikke vil starte..har prøvd med startkabler også..ikkenoe liv i den..stygg er den også..sedan..med 14"kapsler..huff...menmen...han betalte 8000kr for den ferdig reg...ikke dårlig...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wicky124

en kompis av meg kjøpte en scorpio...2,0 1990model...bare trøbbel med den...det siste som har skjedd er at den ikke vil starte..har prøvd med startkabler også..ikkenoe liv i den..stygg er den også..sedan..med 14"kapsler..huff...menmen...han betalte 8000kr for den ferdig reg...ikke dårlig...

Når man kjøper et SÅ billig eksemplar lukter det problembil spør du meg. 2,0 1990-modell må vel bety DOHC 120 hester, og jeg innbiller meg en Scorpio med denne motoren ligger rundt 20k. Sierra med denne motoren koster hvert fall det og oppover til 40-45k. Og Scorpio var opprinnelig en dyrere modell. Men Sierra'n er mye finere da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rino

sikkert en allright kjærre det der?

men seriøs , for guds skyld!

jeg ber deg...

få på noen nye felger...

jeg hadde ikke helt sansen for de!!!!

Mvh

Reinert Andersen

hehe, er du også en av dem som tror jeg har vært på en amg å rappa felger eller?? hehe.. gud vet hvor mange som har begynt å prata med meg når jeg fyller bensin å lurer på hvorfor jeg har merce-felger på den ;);)

Syns felga er fete jeg.. stor bil med store hjulbuer krever store hjul som fyller godt.

men fortvil ikke nå sitter det råfete 14" stålfelger på :o

Hvis det var meg du prata til da....? :rolleyes:

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Grimmi

Her er bilde av min bil.. Skal pusses opp i vinter :)

Veldig pen.... har du fler bilder eller?

Bilen så litt dårligere ut med 14" stålfelger..

Ja jeg la merke til det jeg å.. Ble liksom ikke helt det samme :)

Felga har ekstremt mye å si på en bil :rolleyes:

Også bør du få sota de trekantrutene bak..

Jepp det er også en del av fremtidsplanene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
Originally posted by Grimmi

Her er bilde av min bil.. Skal pusses opp i vinter :)

Jøss.. lurer litt på hvem som har lakka rs-kitet ditt :D :D

Fått på sperra og ordna hjulbuene ferdig nå?

Du får slå på tråden en dag.. lenge siden..

Til Momo : Nice ride ;) Selv om jeg heller ikke er fan av merce-felger på annet enn merce.. :D

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. er så vidt liv i denne tråden å ja ;)

Til dere som mener bilen burde senkes mer.. ehhh.. nei.. ikke i norge i hvertfall :D

Og felga gjør så bilen skiller seg ut.. cruisebil detta.. felga er cruisefelger ;)

Driver å pusler litt med bilen nå om dagen...

automatkassa er ganske ødelagt nå... har kjøpt ny fra -94 modell som ligger klar til montering.

Driver å tar rust som det har blitt veldig mye av.. Skal ta all rust å gjøre sånn at den tar seg ut sånn passe greit også skal jeg få bytta alt av pakninger i motorrom (har de liggendes) også er det en gåen abs sensor.

Når alt er klart å bilen er i tipp topp stand igjen blir den solgt.

Nå har jeg lyst på bil med snurre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...