Gå til innhold

momos nye bil

Ranger emnet

momo

Anbefalte innlegg

Haha, denne tråden dør aldri!

BTW; Gjedda gikk gjennom PKK etter en skikkelig stålmark-kur. Det kosta skjorta, men det var bedre enn å kaste bilen. Og siden har den jo gått som ei klokke - som brummer... Dog trenger nok servoen litt TENA lady, det forsvinner en del servoolje. Får vel se om det blir fikset etterhvert.

Regner med å kanskje selge den til sommern, bare hun som brukern får en bra jobb.

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faktisk en av de finere scorpi'er jeg har sett i senere tid :)

felga passet bra på den.. følger stilen litt.... scorpio med bling bling felger er ikke pent...

Si ifra når du har planer om å selge sier jeg bare ;)

Hatt endel scorpioer igjennom årene og de tåler hjuling ..hehe

eneste trøbbelet jeg har hatt er at kardangklokka sa takk for seg etter 3mndr med asfalt og grus sladding ;) var en 2.0 ohc med reodor mekk snurre og ic :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til strømmen? Det kan jeg ikke vett er jo salt på veia da blir det ikke noe igjen....

Bilen lever enda men det er mye som må gjøres for å få den i sånn passe OK stand igjen.. Driver å pusler litt med den men stresser ikke akkurat. Den kommer vel ut på veien til sommeren igjen en gang :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
OMG

Den var ny når denne tråden begynte.. første inlegget mitt her er datert

"18th August 2003, 22:21"

Lønner seg å ta en titt på datoen...

hahaha

Er mange sånne for tiden..

Solk som svarer på salgsannonser som er 2år gamle osv..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider