ekkoj Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 nå vet jeg ikke dette, men her er mulige problemer du møter på ved å bruke spindelene fra passaten foran. 1. drivakslene passer ikke inni hjullageret 2. splinsene på drivleddet passer ikke inni navet 3. navet passer ikke 4. demperen din passer ikke lenger på spindelen 5. endeleddet på styrestaget passer ikke på spindelen 6. bærkula passer ikke i spindelen Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hvordan spindler kan jeg bruke? noen som vet dette sikkert? noen om vet om de bremseslangene? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 bump Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Om du venter på adapter i posten hvorfor skal du ha spindler fra G60? Forstår ikke helt problemet. Monter bare adapteren på den orginale spindelen. Bøylige bremseslnger må du ha likevel. kiddie Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 de adapterne du viste meg er ikke de til g60 spindler? hvis jeg ikke skal bruke g60 spindlene hvordan bør jeg bruke da? bilen er orginalt en cl og vet ikke om de passer cl spindlene, lurte på hvordan slanger jeg skulle bruke bak, hvor jeg kunne kjøpe de siden tromlene er byttet ut med komplett fra g60.. Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 de adapterne du viste meg er ikke de til g60 spindler? hvis jeg ikke skal bruke g60 spindlene hvordan bør jeg bruke da? bilen er orginalt en cl og vet ikke om de passer cl spindlene, lurte på hvordan slanger jeg skulle bruke bak, hvor jeg kunne kjøpe de siden tromlene er byttet ut med komplett fra g60.. Bak bruker du slanger fra helt vanlig Golf 2 GTI. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 bestillt....takk...noen som kan svare på det andre? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hvordan spindler kan jeg bruke? noen som vet dette sikkert? noen om vet om de bremseslangene? Du bruker de orginale golf1 spindlene. De g60 adapterene som du har på vei i posten gjør at du kan bruke g60 kaliper på de orginale golf1 spindlene. Bremseslanger lager du selv, GH-Fittings selger i hvertfall deler slik at man kan lage egne stålomspunnede bremseslanger. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 er spindlene på alle einsere helt like? kan/bør jeg bruke andre slanger foran også? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 er spindlene på alle einsere helt like? kan/bør jeg bruke andre slanger foran også? Når du skriver spindler formoder jeg at du mener hjullagerhus. De finnes i to utgaver, der den eneste forskjellen er innfestinga på bærekula (det fantes to ulike diametere på bærekulene). For øvrig er de like. Ang. slanger så skal de til Golf 1 være lange nok. Det er i alle fall mer enn tilstrekkelig på Kaldblod sin bil. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 De finnes i to utgaver, der den eneste forskjellen er innfestinga på bærekula (det fantes to ulike diametere på bærekulene). For øvrig er de like. Det gikk vel et skille i 77/78 hvor det ble byttet til større diameter på selve bærkulen. Dette fikk jeg smertelig erfare når jeg skulle ha nye bærekuler til min 78. Jeg har nemlig de med liten diameter. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 er spindlene på alle einsere helt like? kan/bør jeg bruke andre slanger foran også? Ikke tenk på spindler framme, kun bak det du må bytte for å få skive bremse. hele poenget med den braketten du bestiller er at den er laget slik du trenger ikke bytte noe spindler.. Vil tro du får andre problemer igjen vis du bruker g60 spindler framme.. Vil nok tro du finner det ut når du får braketten. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 ok,men da er det vel i boks foreløpig, tusen takk Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 jævla dritt:deng har fått feile slanger, nå kommer jeg til å bestille slangene fra protrim, passer det komplette settet til golf 2 g60 foran og bak? med tanke på lengde? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 hei, ved montering av braketten la jeg merke til at det ble veeldig liten avstand mellom braketten og bremsekiven, snakk om en millimeter eller noe, synst dette så litt skummelt ut, noen som har erfaringer/synspunkter på saken? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg