PerLoL Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Er det noen som har erfaringer med å sveiset bunnpanne på en 95 Ford Mondeo stvgn 2.0L I?? jeg har slått en liten rift i den, så jeg må få lappet den, er dette vanskelig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikkt Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg er usikker på om det er aluminium eller stål i mondeoens bunnpanne, men går du til et sveiseverksted som sveiser det respektive metallet, så tar de som regel ikke stort for jobben. Jeg gjorde det på en BMW, og det funket helt greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg er usikker på om det er aluminium eller stål i mondeoens bunnpanne. det er aluminiums panne i mondeoen hvert fall zetec, anbefaler og bytte hele panna jeg, gjorde det på min, ga 300kr for en brukt en trur jeg det var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg