Gå til innhold

VS: 2x12" EarthQuake SubZero

Ranger emnet

T0mmen

Anbefalte innlegg

Hei. Etter litt mer tenking, vurderer jeg å selge mine 2x12". Disse er vell litt over 14 dager gamle, og er nesten som ny da de har vært mye ut av bilen pga bygging og testing av kasser osv. Grunnen til salget er vell at jeg vurderer et annet merke. Kan også byttes i forslag:) Selges ikke så lenge prisen ikke er rett, og skambud er ingen vits. De koster hos Lars Engen nå 3700,- pr stk, så dere får bare gi bud på mine:) Disse er som sagt strøkne, og fungerer utmerket. Men selges pga prøving til nytt merke. Skal kjøre SS frontsett, så vil helst ha subbene i SS også. Men byttes i forslag, og tar imot bud:) http://www.installbay.no for info om elementene. De selges med orginalesker og kvittering. Bilder av subbene, og bygging kan tittes på prosjektsiden min

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=133725&page=3

Mobil: 90115669

E-post / msn: tskaret@hotmail.com

Mvh Tom Erik Skaret

PS: Forsterker KAN karnsje selges også, spørs. Dette er en Tru Technology H1 amp, navnet sier vell sitt;)

Har også et par Rockford Fosgate 6x9" som skal bort, disse selges for 800,- og et Sony Coax 4" i dørene, 300,- alt selges samlet for 1000,- fungerer greit på forsterker:) Er med griller til coax'ene..

DSC00335.jpg

DSC00334-1.jpg

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka ut Sub Zero spesifikasjonene på Installbay siden. Er disse 600 RMS versjonene eller nye 1000 RMS versjonen?

Mye skal du ha for en?

Ifølge papirene som fuglte med så er disse på 1000wrms. Alt av papirer og brosjyrer følger med:) Jeg sa 5500,- til en annen fyr over PM, så det får bli HBO 5500,- for begge 2. Makan til subber som spiller dypere skal man lete lenge etter. Kjør på med en kasse på 110-115l lukketl som meg, og du får en overaskelse..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider