T0mmen Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Desverre.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 :bump Pris kan disk ved hurtig avgjørelse.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Førstemann med 11 000,- får subbene samt monoblokka, med orginalesker til både amp og subber, samt kassa til subbene. Alt av papirer er med! Alt er strøkent.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Disse går til førstemann med 5000,- Noen intressert? Forsterker selges ikke.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Var litt uheldig her om dagen, og slo ut et lite stykke på ene elementet rundt "skruramma". Stykket er ikke store biten, ikke mer enn ca 3cm langt. Stykket vil bli limt på med 2 komponentlim før salg. Ellers er elementene strøkne. Disse er kjøpt av Lars Engen, og han selger nye for 3200,- stk. Jeg selger disse til førstemann med 4300,- inkl frakt/bud/bytte. Orginalesker følger med. Legger ut bilde iløpet av dagen, hvis jeg får til nettet. Kommunen sliter med nettet etter et KRAFTIG lyd nedslag rundt om her, så håper å få nettet opp å gå iløpet av dagen. Send en sms så kan jeg sende bilde av stykket over mms med en gang:) Mobilnr: 90115669 Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Solgt til Boddiz!:) Håper denne mannen bli fornøyd med subbene.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Jepp, det blir han helt sikkert! :) Tenkte å forsikre ørene mine i samme slengen... :partyon: Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Da har subbene fått en ny eier:) Takk for en hyggelig handle, Boddiz.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg