Gå til innhold

Kolonne fra Larvik til Autofilmessa - Lørdag 21. Oktober!

Ranger emnet

soNiXx

Anbefalte innlegg

For alle som måtte ønske det, er det bare og hive seg på kolonna! Vi satser på og få en solid kolonne oppover, med pen kjøring og mye fint og se!

Oppmøte 10.00 på Farriseidet i Larvik, Lørdag 21. Oktober!

Vi kjører fra Larvik rundt 10.30 / 11.00 tiden, opp til Hellerudsletta!

Om det er noen som har peiling på om det skal holdes et streetmeet etter messa (har hørt rykter, men ikke sted og tid), så si ifra!

Håper mange stiller opp!

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo at det kanskje er vanskelig og velge mellom drift battle, og autofilmessa... men er synd og gå glipp av autofilmessa, egentlig...

Har lyst til og dra på Drift battle og... Men hva syntes folket? eventuelt ta en kolonne til drift battle isteden?

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er drift battle?

Drift Battle er en driftekonkuranse som er på Rudskogen. Med blant annet Kenneth Moen.

men les tråden om den. står på happenings:)

Og jeg ville valgt drift battle på lørdag. fordi det er kun på lørdag. autofilmessa er vel hele helga? eller?

Kolonne til Drift Battle hadde vært kult:D

Audi A4 1,8 Turbo Quattro!

OJEOJE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo samme for meg hvem vei folk drar.. Men autofil messa tror jeg kunne blitt knall, med treff etter treffet ;>

Drift battle blir det nok sikkert en gang til sommeren og.. dessuten er jeg ikke så klar for og stå ute, i kulda og fryse, om jeg heller kan stå inne i en deilig hall og kose meg. Enda bedre; tenk om det starter og regne?

Nei, Autofilmessa blir det på meg og SpK iallefall.. er noen fler fra Japsebanden som også tar turen regner jeg med.

Flott om mange blir med :) skal bla. lage en kjempe bra videofilm for iStavern.no om hele turen.. alt fra kjøringa til og fra, samt fra messa og treffet etterpå

Hiv dere på! :)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider