Gå til innhold

mitsu\volvo Turbo TD04HL-18T til salgs

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den er ikke bolt on på NOEN B230 eller B23 motorer. 2 av bolthullene må borres opp 2 mm, og kompressorhuset må snus for at den skal få en vanlig 13C-fasong.

For å vri kompressorhuset må du lage deg en brakett til WG-aktuatoren.

Men turboen er god for 300-340 hk ca på B230-motorer.

 

gl byers

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  2 low 4 you skrev:
ja, er en kjempe bra turbo, vann avkjølt:)

 

 

Vann-avkjølt er jo ikke stas!

 

Kulelager derimot!:)

-99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing)

-87 24o Turbo (under oppussing)

Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår