Gå til innhold

samco slanger

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Are88: Du får lage deg en egen gruppekjøp tråd fra awesome. Dette er ikke derifra.

 

 

Kittet til den GT4 saken finnes bare i coolant til ST185. 3 slanger og koster 991kr

 

De jeg får slangene ifra har chrome vann tanker til Golf 2 også. Med og uten vann nivå. Koster litt over en tusing om noen sku være intr.

Ser ut som denne bare litt blankere

 

2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er med på eit 16v kitt viss det ikkje er så lang vente tid. har nemlig venta 5mnd på eit slange kit fra kollevold. dei seie at samco er tom på lager og det kan ta tid før dei produserer nye.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter oppdateringene på http://www.bilforumet.net/editpost.php?do=editpost&p=1547441

 

 

 

De har masse på lager men om noen skal ha noe som ikke er på lager, så blir det opptil 6 ukers vente tid.

Derfor oppdaterer jeg den andre posten med hva folk er intr i også skal eg sende en forespørsel om de har dette inne før vi bestiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakket med dem ang samco slange kit til corrado. de har inne kjøle kittet men ikke kompressor kittet. De skal få inn Kompressor kittet om 3-4 uker. Har en kamerat som driver å sjekker litt opp med frakt, etter som han startet firma. sleng opp de diverse etterspørselene deres her så skal jeg få sjekket om de har det og grupperabatt og ang frakt osv.

- VW Corrado

X VW Jetta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakket med dem ang samco slange kit til corrado. de har inne kjøle kittet men ikke kompressor kittet. De skal få inn Kompressor kittet om 3-4 uker. Har en kamerat som driver å sjekker litt opp med frakt, etter som han startet firma. sleng opp de diverse etterspørselene deres her så skal jeg få sjekket om de har det og grupperabatt og ang frakt osv.

 

coolant kit i Blått til corrado g60 :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår