Are88 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 har mye annet på awsome gti å da. noen som har testa denne? eller veit om den fungerer no særlig bra? http://www.awesome-gti.co.uk/images/snapoff.jpg Siter - VW Corrado X VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Are88: Du får lage deg en egen gruppekjøp tråd fra awesome. Dette er ikke derifra. Kittet til den GT4 saken finnes bare i coolant til ST185. 3 slanger og koster 991kr De jeg får slangene ifra har chrome vann tanker til Golf 2 også. Med og uten vann nivå. Koster litt over en tusing om noen sku være intr. Ser ut som denne bare litt blankere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 noe mere stash til corrado? web side? Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Siden er nede. Er Bailey sin side. Har ikke stort til VW utenom samco og de header tankene til G2. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 eg er med på eit 16v kitt viss det ikkje er så lang vente tid. har nemlig venta 5mnd på eit slange kit fra kollevold. dei seie at samco er tom på lager og det kan ta tid før dei produserer nye. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Skal sende en mail nå til Samco og spørre om de er tom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 hei folkens ! jeg har testet ut dette settet, å det er knall fint passform på di.vist jeg ikke husker hel fei så finnes det 2 typer sett til corrado G60. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Fortsetter oppdateringene på http://www.bilforumet.net/editpost.php?do=editpost&p=1547441 De har masse på lager men om noen skal ha noe som ikke er på lager, så blir det opptil 6 ukers vente tid. Derfor oppdaterer jeg den andre posten med hva folk er intr i også skal eg sende en forespørsel om de har dette inne før vi bestiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are88 Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 blir det noe bestilling? Edit: så det var bestilling på den andre tråden. Siter - VW Corrado X VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 blir det noe bestilling? Edit: så det var bestilling på den andre tråden. Ja blir bestilling. Sender forespørsel i morgen. Skal du ha noen slanger? Send meg en pm eller post her med hva og hvilke farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Har sendt froespørsel. De som er intr. vil få en pm når jeg får svar på mailen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Oki tom på lager. 6 ukers bestillings tid så da ble det laber interesse. Noen som vil maile Awesome og undersøke om gruppesalg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are88 Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 har snakket med dem ang samco slange kit til corrado. de har inne kjøle kittet men ikke kompressor kittet. De skal få inn Kompressor kittet om 3-4 uker. Har en kamerat som driver å sjekker litt opp med frakt, etter som han startet firma. sleng opp de diverse etterspørselene deres her så skal jeg få sjekket om de har det og grupperabatt og ang frakt osv. Siter - VW Corrado X VW Jetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 har snakket med dem ang samco slange kit til corrado. de har inne kjøle kittet men ikke kompressor kittet. De skal få inn Kompressor kittet om 3-4 uker. Har en kamerat som driver å sjekker litt opp med frakt, etter som han startet firma. sleng opp de diverse etterspørselene deres her så skal jeg få sjekket om de har det og grupperabatt og ang frakt osv. coolant kit i Blått til corrado g60 :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 samme som acoupe (regner med det er snakk om radiatorslanger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg