Gå til innhold

cokeloop's nye Golf! :)

Ranger emnet

cokeloop

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

vært litt stille i det siste, grunnet pengemangel osv osv, men skal prøve å holde dere litt mer oppdatert fremover :)

har fått tak i senkefjærer med tüv papirer, 40mm, for en liten tohundrelapp, som jeg skal hive på bila i helga nå, i tillegg har jeg et sett 90'fangere og 88-dører på handa, som jeg blir å få i så snart det kommer et par kroner til overs i kassa..

skulle begynne å smått ista med senkinga, men når jeg hadde fått av ene hjulet så skulle jeg finne koppnøkkelsettet så var den borte..sikkert blandt rotet på rommet mitt eller noe sånt ;) så om noen ser en grå, avlang kommer, så si ifra :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde med litt autoglym, og det er jo knallbra!! Men å lakkere dem blir nok best. Står noen knallbrae How to, tips og tricks på lakk og kaross. forumet! Du må også shine opp igjen chrome-stripene på fangerene!

Behold de små fangerene, senk, og få på noen dassruller, så vil golfen din bli dritrå ;)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Lenge sia jeg har kommet med noe her nå, ikke noe nytt med bilen, den starter og går uansett enda.. :)

ble ikke at jeg heiv på senkesettet jeg har liggende enda, slenger opp et par bilder jeg tok av den idag:

golf9.jpg

golf10.jpg

har en kompis med 88' dører og fangere liggende som jeg har opsjon på å kjøpe.. ;) må bare få fiksa økonomien, skal i jobbintervju imorgen, så får se hva det blir til.. :)

silker også på disse til våren: AEZ Xylo

804.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

liten update:

tenkte en stund å selge bilen, men har funnet ut at det er bedre å ta vare på den og bygge den opp igjen.. fornuftig som jeg er, bestilte jeg stoler til den idag :D

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=SS41B&vg=8573&vgpath=Varekategorier/1394/64/8573

så nå skal fronten bygges opp igjen, med 90 look :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider