Gå til innhold

cokeloop's nye Golf! :)

Ranger emnet

cokeloop

Anbefalte innlegg

Og så noen bilder fra arbeidet.. brukte vel halvannen time på å plukke fra fronten på delebila, så ca. 2 timer på å rive av delene fra bruksbilen og sette på delene fra delebila...

delebil6.jpg

delebil7.jpg

delebil8.jpg

Delene begynte å samle seg opp :)

deler1.jpg

Måtte jobbe på den utendørs da det kun var plass til delebila i garasjen..

golfendel1.jpg

golfendel2.jpg

golfendel3.jpg

Slik ser den ut per dags dato.. etter 1 stk ødelagt skralle, et par dype kutt på hendene og 1 stk veldig kald Robert og Marcus..:

golferdig.jpg

golferdig2.jpg

golferdig3.jpg

Nå venter jeg bare på at stolene mine skal komme, så blir det 90' fangere og dører, cleana bakluke, samt interiør, dash og dørtrekk "home made" (litt kreativitet med stoff, lær og glassfiber), hjulbuebreddere, så forhåpentligvis lakkering når våren har kommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fikk et par timer til overs idag, så stakk bortover og skrudde av litt mer på delebila før den vrakes til uka.. :)

så fikk jeg endelig bytta bakfanger på bila mi!

fanger1.jpg

fikk tatt av fangern, og jeg så dette.. WTF RUST!! bøyde av festet med hånda...^^

fangern22.jpg

fikk satt på den mindre rustede fangern fra delebila :D ja, vet bila trenger en vask..

fanger3.jpg

såkom jeg meg endelig baki bilen også (defekt åpning bak, så jeg måtte gjennom baksetet, og av med hatthylla).. har aldri sjekka baki bila siden jeg fikk den, og her lå det masse snacks!

baki.jpg

isskrape, startkabler (ikke på bildet) snøkost, dørhåndtak, slepetau ny i innpakning, 4 splitter nye tennplugger i pose, biljekk, førstehjelpsaker, rød trekant, og et par koppnøkler :D juleaften ffs!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle EGENTLIG på byen i helga.. men golfen så på meg med sinte øyne.. har jo ikke gitt den en skikkelig vask siden jeg fikk i den :o

så..

bilvask.jpg

nyvaska.jpg

nyvaska2.jpg

vises godt at det er en annen farge på fronten no.. har seriøse planer om 16v gti ombygging, få tatt rusta på den osv.. er det verdt å koste på den det?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da fikk jeg gladmelding igår, stolene mine venter på postkontoret!:)

men, lurer på en ting, har blå dashbord i bilen, og et svart ett stående..så vurderer jeg å "bygge" på dashbordet mitt med glassfiber osv, for så å airbrushe den.. har allerede begynt arbeidet med å test-lakkere interiørdeler for å se om idèene mine blir no bra.. men skal jeg gå for vanlig svart dash, eller skal jeg dra det helt ut og bygge inn skjerm og slikt, og airbrushe?:) satser på en blanding mellom blåe interiør-detaljer og hvit-grå-svart camo, airbrushet rundt om, trekke om tak og dører osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider