Gå til innhold

el prob. fk97

Ranger emnet

abarth racing

Anbefalte innlegg

Bilde005red2.jpg

Her er koblingstykket til startsperreboksen

Bilde003red2.jpg

Her er startsperra

takktakk. den koblingen der har jeg ikke sett i nette mitt egentlig.

men fant feilen i stad. det var fuelrelet. jeg sku ha hvitt å ikke grønt, så nå gnistrærn som en kula.

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en ting til det rele her, eller det som ikke er der da. reley.jpghva er det?. sitter på høyre side i dashen der. mener jeg leste det var no innsprøytningsrele elrno?

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
takk for svar her.

men så litt påt i sta å. å når jeg kobbla pluss på blå/gul ledning på det releet her så så det "Slo inn" kom det gnist for da får coilen pluss.rele2.jpg

rele1.jpg

rele.jpg

den blå å gule ledningen går til fuelreleet som da tydlighvis ikke gir strøm til den blå/gule ledningen så releet "slår inn". men er d rektig rele jeg har eller har ikke det noe å si.fuelrelesjema.jpg

fuelrele.jpg

Hei,

Har dette problemet jeg nå, med gnist, men det jeg lurte på er dette releet, og hvodan det skal fungere?

Jeg har strøm inn på 2 av ledningene, men de to andre er ikke det noe liv i, og det slår ikke inn når jeg skrur på tenninga helder.. Men mener å huske det klikka når jeg vridde nøkkelen i start pos. med ET motoren(orginal motoren ja) Men dette vet ikke jeg om det funker nå..

Tenker nå på det svarte releet:)

Og mine ledninger er grønne og svarte eller grønne og røde.. Har du et tips ang dette releet ? :) Mulig det er det som ødelegger for meg nå :)

Mvh.

Fredrik :)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider