Gå til innhold

Hva heter de felga her....

Ranger emnet

candyman

Anbefalte innlegg

Husker ikke navnet på felga, men jeg veit at shariff deeler dem.

Noen som veit hva de heter og hva shariff eller noen andre tar for de i 17" med gode dekk som sitter bra og tåler ca 200km/t ??

Bak dekka må være BREIE :)

post-2341-13804851867212_thumb.jpg

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

Den bilen der tøffer rundt her i bygda fra tid til annen. Vet ikke hva felgene heter, ville bare si det.

Ok, det var jo kjekkt å vite:)

Glad den ikke tøffer rundt her for da hadde jeg fått bennern hver gang jeg hadde sett den:D

Kjipt at han har de felga og den lakken for det er jo akkuratt det jeg ville ha hatt når jeg skal ha meg bil, men det blir for dumt og hærme. Men jeg skal ha lignende felger ihvertfall.

Den bilen er bare så jævelig deilig ass!

EDIT: det scoopet er vell egentlig ikke så jævla rått, men det ser jo bedre ut i virkligheten da. Og det kan jo ikke være digg å kjøre med 19" tror ikke jeg skal ha mer en 17" ass....

post-2341-13804851867268_thumb.jpg

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Var det den RX-7`n som var nedover på streetmeet på Nordbyen i Larvik litt tidligere i sommer, trur jeg så den i vaskehallen til faren min. Iallefall rå bil, bare synd den er japansk ;)

Hva er gærent med japanske biler?

Får meg japse bil til våren jeg. Og da kan vi jo møtes en gang da vet du så kan du komme med nazibrakka, kababtralla eller musckle bilen din så får vi se hva som er best:)

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke den er så utrolig fet.... liker ikke scoopet og frontfangeren er ligner på en hai-munn :D

Men såklart, den er jo ikke STYGG, absolutt ikke. Men jeg syns Håkon sin er råere.

Hm, ja, nok om det.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Syns ikke den er så utrolig fet.... liker ikke scoopet og frontfangeren er ligner på en hai-munn :D

Men såklart, den er jo ikke STYGG, absolutt ikke. Men jeg syns Håkon sin er råere.

Hm, ja, nok om det.

Scoopet er ikke så jævla fett nei, er enig i det, men syntes Veilside stylinga er sinnsykt rå jeg da. Kult å kjøre i hai da. Veilside blir litt mer eksremt en den håkond har. Og jeg liker ekstreme biler, alt skal ha høy harry faktor:D :cool:

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Speedy9

De felgene heter Superstar Leonlanze. Det er Bilprodukter som tar de inn til Norge.

http://www.bilprodukter.no/frameset/bpframeset.html

Takk.

Jævla kul avarter foresten....

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Scoopet er ikke så jævla fett nei, er enig i det, men syntes Veilside stylinga er sinnsykt rå jeg da. Kult å kjøre i hai da. Veilside blir litt mer eksremt en den håkond har. Og jeg liker ekstreme biler, alt skal ha høy harry faktor:D :cool:

Scoopet henger igjen etter 4-rotor (!!!) motoren som stod i helt i begynnelsen mener jeg å ha hørt.. Bunnpanna står så høyt at scoopet var nødvendig for å få plass til motoren. Det ser igrunn helt på trynet ut :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mazdius

Scoopet henger igjen etter 4-rotor (!!!) motoren som stod i helt i begynnelsen mener jeg å ha hørt.. Bunnpanna står så høyt at scoopet var nødvendig for å få plass til motoren. Det ser igrunn helt på trynet ut :rolleyes:

Har hørt at han som eide bilen før han som eier den nå ikke fikk igjen panseret med den størsre motoren jeg å.

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider