Gå til innhold

Koble tåkelys A4 B5

Ranger emnet

Kennyman

Anbefalte innlegg

Har en 97 a4 uten tåkelys i hovedlyktene. Jeg lurte rett og slett på om det var strekt opp ledninger til tåkelys?

Lurer også på hvilket relé jeg skal bruke.. Har kjøpt org bryter og relé til bilen, men er det ledninger fra reléne ferdig opp til bryterene?

Noen som vet hvordan jeg skal koble dette opp enklest og best mulig, har søkt meg halvt ihjel på nettet og finner ikke stort..

1997 Audi a4 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 97 a4 uten tåkelys i hovedlyktene. Jeg lurte rett og slett på om det var strekt opp ledninger til tåkelys?

Lurer også på hvilket relé jeg skal bruke.. Har kjøpt org bryter og relé til bilen, men er det ledninger fra reléne ferdig opp til bryterene?

Noen som vet hvordan jeg skal koble dette opp enklest og best mulig, har søkt meg halvt ihjel på nettet og finner ikke stort..

jeg monterte slike lykter på min nettopp, og på min var det ingen ledninger eller noe som lå der fra før. brukte et slik rele' som er beregnet til ekstralys jeg, har ikke koblet noen bryter på mine enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Jeg har også en kontakt under en av de blanke bryterne... Forresten, vil bara advare folk med treinteriør... vær forsiktig!!!!!!!!!!

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror du de har lagt noen ledninger videre derifra?

Og noen som vet hvordan jeg evt finner de riktige ledningene og den riktige sikringen?

vipp opp bryteren å se hvor mange ledninger og hvilken farge det er på dem.

sjekk i dær ledningene kommer inn i sikringsboksen å se om ledningene kommer inn dær.

eventuelt les litt i haynes boken, vis du har den, eller sjekk i instruksjonsboken om det er en sikring som det står tåkelys på.

du kan jo også tjuvkoble det:

koblet en ledning fra batteriet til bryter så til relê'et, en annen ledning fra batteriet til rele, så kabel fra relet ned til lysene.. jord kobler rett i chassiet.

[-]Saab 95 2.0t se - 2001

[x]Audi A4 1.6 - 1997

[x]Audi 80 2.0 - 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...