BeemerZ1 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Min erfaring er at suben spiller bedre i mindre kasse en oppgitt. :) Blir mer tight og bedre respons. Går ikke så dypt som dere sier, men er ikke nødvendigvis en ulempe det! :) For de som liker den ekstra punchen rundt 50 Hz er ikke liten kasse noe dumt. Men da vil dypbassen bli fraværende og frekvenskurven ikke akkurat ideell... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjukken Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 dette er vel en rein smaks sak. prøv som folk her sier. jeg liker helst og skille punchen og dyp bassen til forskjellige ellementer. F.eks 2stk 8" stram og fin punch. og 2 stk 12" eller større til dyp bass... (brumle:) Men blir endel fininnstilling da.. Siter Tj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 har prøvd litt i dag og jeg syntes faktisk den spilte best slik jeg har den:D Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 har prøvd litt i dag og jeg syntes faktisk den spilte best slik jeg har den:D Da skulle det jo være greit. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg