Gå til innhold

Nytt bilkjøp? eller ikke? Det ble;)

Ranger emnet

angstkid

Anbefalte innlegg

Ja, har nå tenkt på å handle meg ny bil.. Drar å ser på den i morgen, og er den i god stand og fri for rust handler jeg. http://finn.no/finn/car/object?finnkode=8535550&sid=11a4um41Wz568968&pos=9&tot=62

Den har blitt eid av en gammel dame i to år, og en gammel mann i de resterende årene. alle servicer er fulgt på volvo og karosseriet er bulkfritt samt han sa det var ikke noe rust (kun litt overflaterust der det manglet en list ved bakfangeren). ellers var alt i orden og ingen mangler!

Hva syns dere? prisen litt høy?

90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt)

86' Volvo 240 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jo ha en FK maskin nedi, og da går det ikke med det orginale eksosannlegget akkuratt... det er vel katalysator på når det er 90-modell?

Hvis jeg skal ha JT 3" fra turboen, åssen blir det da med godkjenning å sånn? går det ann å få med kat. erstatter eller noe?

86' Volvo 240 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jo ha en FK maskin nedi, og da går det ikke med det orginale eksosannlegget akkuratt... det er vel katalysator på når det er 90-modell?

Hvis jeg skal ha JT 3" fra turboen, åssen blir det da med godkjenning å sånn? går det ann å få med kat. erstatter eller noe?

Godkjenn den med det originale eksosanlegget så setter du på JT 3" etterpå. Eller så sveiser du en kat på JT 3"...

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange av de andre med 240 turboer har vel litt eldre biler uten krav om katalysator.. men du trenger jo ikke kat.'en vis bilen er innenfor kravene.. :) så kan jo få tatt 4gass måling med fk motor å jt annlegg for å se om den er innen for:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bil faktisk! Helt villt strøken bortsett fra den ene chromelista som mangler over fangeren på venstre side... Serviceheftet er blitt fulgt helt ut, og den var senest på service for 7000 km siden.. Nå blir det bestilt senkesett og jt 3" eksos på mandag, og FK'n blir vell tippa nedi etterhvert! :)

86' Volvo 240 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider