angstkid Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Ja, har nå tenkt på å handle meg ny bil.. Drar å ser på den i morgen, og er den i god stand og fri for rust handler jeg. http://finn.no/finn/car/object?finnkode=8535550&sid=11a4um41Wz568968&pos=9&tot=62 Den har blitt eid av en gammel dame i to år, og en gammel mann i de resterende årene. alle servicer er fulgt på volvo og karosseriet er bulkfritt samt han sa det var ikke noe rust (kun litt overflaterust der det manglet en list ved bakfangeren). ellers var alt i orden og ingen mangler! Hva syns dere? prisen litt høy? Siter 90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt) 86' Volvo 240 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 om den er fri for rusthull og ellers ser grei ut, ville jegkjøpt den!! 1990 modell er det jo også! Ser forøvrig veldig bra ut inni, ikke slitasje på seter.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Er det en B230F så er det vell ikke så dumt. Men du får jo 740 og for den prisen, noe jeg mener er mye mer bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asmo Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Men kanskje litt dyr. Jeg betalte 15.000 for nøyaktig lik bil i januar i år, gått akkurat like langt (90-modell) Siter svensk stål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Går alltid an å prute da! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angstkid Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Jepp, tenkte å at jeg skulle få pruta litt:) Blir også mye lettere å hive nedi FK'n som står i garasjen.. slepper jo å legge nye bensinrør osv som jeg måtte ha gjort med min forrige, b230a! Siter 90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt) 86' Volvo 240 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angstkid Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 skal jo ha en FK maskin nedi, og da går det ikke med det orginale eksosannlegget akkuratt... det er vel katalysator på når det er 90-modell? Hvis jeg skal ha JT 3" fra turboen, åssen blir det da med godkjenning å sånn? går det ann å få med kat. erstatter eller noe? Siter 90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt) 86' Volvo 240 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 du får kjøpt race kat dyr men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 skal jo ha en FK maskin nedi, og da går det ikke med det orginale eksosannlegget akkuratt... det er vel katalysator på når det er 90-modell? Hvis jeg skal ha JT 3" fra turboen, åssen blir det da med godkjenning å sånn? går det ann å få med kat. erstatter eller noe? Godkjenn den med det originale eksosanlegget så setter du på JT 3" etterpå. Eller så sveiser du en kat på JT 3"... Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angstkid Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 men hvis jeg godkjenner det med det orginale, og bytter senere, må jeg drive å bytte tilbake ved EUkontroll å sånn? åssen har dere andre med 240 turboer som skal ha katalysator gjort det? Siter 90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt) 86' Volvo 240 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Tror du bare får sveise på en katalysator på JT 3" da..så må du aldri bytte noe.. Du må ha katalysator på EU og hos BT.. Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 mange av de andre med 240 turboer har vel litt eldre biler uten krav om katalysator.. men du trenger jo ikke kat.'en vis bilen er innenfor kravene.. :) så kan jo få tatt 4gass måling med fk motor å jt annlegg for å se om den er innen for:) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angstkid Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 ja, det går jo ann, selv om jeg tviler på den er det:p Siter 90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt) 86' Volvo 240 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 sikkert en bra bil dette:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angstkid Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Det ble bil faktisk! Helt villt strøken bortsett fra den ene chromelista som mangler over fangeren på venstre side... Serviceheftet er blitt fulgt helt ut, og den var senest på service for 7000 km siden.. Nå blir det bestilt senkesett og jt 3" eksos på mandag, og FK'n blir vell tippa nedi etterhvert! :) Siter 90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt) 86' Volvo 240 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.