DiNGo Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Lurer litt på hvem som kan montere hengerfeste/avtagbart hengerfeste profesjonelt på en amcar, muskelbil altså. Tenker da med kontakt for lys på henger osv. Mange som sikkert avskyr hengerfeste, og spesielt på slike biler, men jeg er typen som liker å "bruke" bilen og ikke bare ha den til pynt. Har selv henta møbler 30 mil hjemmefra med min Toyota 1,3 liter, og kan ikke si det var noen fartsfylt affære :P Eller luktfri.. hehe. Når jeg får meg Firebird/Trans-Am så skal den kunne brukes til litt av hvert, så da må den ha hengerfeste. Avtagbart så det ikke ser så jalla ut på treff da ;) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Ratata har jo hengerfeste på Chevella si :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg har montert på bla 63 Cadillac. Tok noen strategiske mål og dro til Biltema.De hadde et liggende som manglet embalage og som de ikke visste hva passet til.Fikk det for 500.Kappet, sveiste og borret til det passet. Gamle Transamen min hadde også avtagbart hengerfeste.Vet ikke hvor godt det vises her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1223870&username= Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Ratata har jo hengerfeste på Chevella si :) He he, jupp! Men ikke avtagbart. Alle store gutter kjører med hengerfeste! ;) Aner ikke hvor du kan få tak i sånt, men går jo ann å ta kontakt med dele-shapp'ene rundt om da. Phoenix og Steinar Stolen sånn f.eks.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Som sagt på msn er det jo flere av T/Aene som har hengerfeste i dag. Men tror det kun dreier seg om 3 gen. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rambler Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Skal du ordne noe selv er rådet at du finner et som er "stort nok" se brikke på feste. Søker du på nettet finnes hengerfesteprodusenter i norge som lager til alle biler. Alle sterke biler bør ha hengerfeste. Tøft!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Nettop! store tøffe skal ha en slæpekrok ;) Skal høre med sstolen Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein p Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Litt gammel tråd,men prøver da allikevel.Hvordan er det å få godkjent dette, eller er vanligvis disse bilene godkjent med hengerfeste.Altså at det står tillatt hengervekt i vognkortet? Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rambler Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Litt gammel tråd,men prøver da allikevel.Hvordan er det å få godkjent dette, eller er vanligvis disse bilene godkjent med hengerfeste.Altså at det står tillatt hengervekt i vognkortet? I utgangspungtet er alle biler godkjent for hengerfeste. Det viktigeste er at men har et feste som her fabrik og typegodkjenning. Ved visning av bilen er det greit å ha med en dokumentasjon fra impotør som sier hva bilen er testet med og at påstemplet totalvekt stemmer med dokumentasjonen. Det er dette kontroløren på trafikkstasjonen legger til grunn for hva som skal stå i vognkortet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg