Gå til innhold

Eksos-dimensjon golf 2/gti

Ranger emnet

retard69

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilken dimensjon det er på inngangsrøret til potta på golf 2? Eventuelt GTI?

Ska kjøpe meg sportspotte, men må vite om det blir mye tillpassning.

Her er den jeg sikler etter:

http://mobilsentrum.no/product.asp?c=758882030&n=1429229104&pn=1246119012

88mod Mercedes 230E *Solgt*

83mod Golf GTI Rabbit *Solgt*

86mod Bmw 320i *Solgt*

85mod Golf GTI 8v *solgt*

94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

variere litt det. men er ganske enkelt å sveise på en overgang. denn får du til en ca 200kr.

Hmm, ja!:)

Hvor får man tak i sånt da?

Jernvare?

Hørte at det er vanskelig å sveise stål!:O

86mod Bmw 320i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyd blir det nesten garantert, om ikke kapper du bare av deandre pottene og sveiser på rør. effekt neppe :P

Men med et effektanlegg som går fra orig.katalysator og bak da? Da må d jo bli bittelitt??:klovn:

86mod Bmw 320i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men med et effektanlegg som går fra orig.katalysator og bak da? Da må d jo bli bittelitt??:klovn:

det er helt klart det beste ;) får rør som er ferdig bøyd og tilpasset golf to på http://www.autospar.no om du ikke vil bruke så mye peng. koster omtrent 7-800kr med rør fra kat til bakpotte mener jeg( mest for lyden da.

skal du yte effekt av et eksosanlegg må du helt kjøpe grenrør. nå vet ikke jeg om dette er noe du har tenkt å bruke penger på da. flesteparten modifiserer eksosanlegget for å få mer lyd. ;) skal du ha effekt velger du grenrør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt klart det beste ;) får rør som er ferdig bøyd og tilpasset golf to på http://www.autospar.no om du ikke vil bruke så mye peng. koster omtrent 7-800kr med rør fra kat til bakpotte mener jeg( mest for lyden da.

skal du yte effekt av et eksosanlegg må du helt kjøpe grenrør. nå vet ikke jeg om dette er noe du har tenkt å bruke penger på da. flesteparten modifiserer eksosanlegget for å få mer lyd. ;) skal du ha effekt velger du grenrør

Hehe, skjønner! Noen som sier at hvis du modifiserer fra kat. og bak så får du kanskje 3-5 hk! Vet ikke om d er sant da men...Er det samme eksosrør på GTi`en som det er på vanlig golf 2? Vet ikke engang dimensjonen på inngangsrøret til potta...:wonder:

86mod Bmw 320i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner! Noen som sier at hvis du modifiserer fra kat. og bak så får du kanskje 3-5 hk! Vet ikke om d er sant da men...Er det samme eksosrør på GTi`en som det er på vanlig golf 2? Vet ikke engang dimensjonen på inngangsrøret til potta...:wonder:

3-5 hk er ikke umulig nei.

eksoanleggene har forskjellige dim etter motor. 1.3 1.6 har samme dim mener jeg og gti har noe større mener jeg. vilken gti har du da? og vilken modell. kan sjekke det for deg om du vil. husker ikke sånt i hode nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-5 hk er ikke umulig nei.

eksoanleggene har forskjellige dim etter motor. 1.3 1.6 har samme dim mener jeg og gti har noe større mener jeg. vilken gti har du da? og vilken modell. kan sjekke det for deg om du vil. husker ikke sånt i hode nemlig.

Det er jo en 85mod 1,3 cl egentli

Men det står i en GTI 8V fra 85-86 husker ikke nøyaktig!:P

Ja, d hadde vært flått!:)

86mod Bmw 320i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke noe sånnt som 1.5 tpmms eksos. men du får kjøpt ferdig simons efektaleg på thrshov bilrekvisita for 3200 eller noe det er ikke super bra men det funker og får en helt ok lyd og det er ferdig tilpaset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider