Gå til innhold

Hvorfor har vi et mc-forum?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hvilken grunn skal vi gi da, når folk poster urelevante ting der de ikke hører hjemme?

Har du ikke lest reglene eller? Det er ikke lov til å ha Webadresser eller mailadresse i signaturen din.. Da er det ikke lov for "moderatorene" eller..

Hva er vitsen med å fjærne mc-forumet da? Herregud.. Dere har seriøst ikke noe å gjøre dere..

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke lest reglene eller? Det er ikke lov til å ha Webadresser eller mailadresse i signaturen din.. Da er det ikke lov for "moderatorene" eller..

Hva er vitsen med å fjærne mc-forumet da? Herregud.. Dere har seriøst ikke noe å gjøre dere..

Unnskyld, men hvor står det? Det står følgende:

Signaturer:

Hva er lov her:

Standard skriftstørrelse

Max 5 linjer

Link til bilklubben man er med i.

Biler man har hatt/har

visdomsord o.l

Ingen signaturregler brytes.. Trenger du briller?

Moderatorene har sikkert ingen verdens ting å gjøre. Maken til uforskammethet..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har ditt svar med mitt spørsmål å gjøre?

Hvis du mener min signatur strider mot reglene så send rapport til en moderator eller admin.

For din del så gjengir jeg reglene for signatur her:

Signaturer:

Hva er lov her:

Standard skriftstørrelse

Max 5 linjer

Biler man har hatt/har

visdomsord o.l

Hva er ikke lov:

Reklame for bedrifter/egne firma

Større skrift en det som er standard

Linker til andre sider som ikke omhander bil.

Linker til andre forum som er nært likt Bilforumet

Bilder

-----

Hvis du mener at IDCN, som jeg linker til, er et forum som er nært likt Bilforumets så bør du kanskje ta en titt på det forumet!

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MC forumet vil bli borte, MC fynd f.eks er allerede stengt for nye tråder.

Da forsvinner enda en grunn til at jeg skal vere her.

Har vert medlem i mange år, og som mange andre liker jeg alt med motor.

Ja, Dette er et BILFORUM. Men er det strengt tatt nødvendig og følge tittelen til forumet helt slavisk?

Kjære moderatorer: ikke fjern MC delen. :shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har ditt svar med mitt spørsmål å gjøre?

Hvis du mener min signatur strider mot reglene så send rapport til en moderator eller admin.

For din del så gjengir jeg reglene for signatur her:

Signaturer:

Hva er lov her:

Standard skriftstørrelse

Max 5 linjer

Biler man har hatt/har

visdomsord o.l

Hva er ikke lov:

Reklame for bedrifter/egne firma

Større skrift en det som er standard

Linker til andre sider som ikke omhander bil.

Linker til andre forum som er nært likt Bilforumet

Bilder

-----

Hvis du mener at IDCN, som jeg linker til, er et forum som er nært likt Bilforumets så bør du kanskje ta en titt på det forumet!

Når en eller annen sletta signaturen min pga jeg hadde bsbildeler.no, sto det en link der, som jeg gikk på, og der sto det at det ikke var lov å ha mailadresser og hjemmesider..

Han som sletta det trengte jo ikke slette hele da! Hadde jo masse som var "lovlig" der også!

Men som det står her, "Reklame for bedrifter/egne firma", så beklager jeg, det hadde jeg oversett! Pluss at jeg blei forbanna fordi en moderator sa at mc-forumet blir sletta!

Beklager igjen!

Spiritus,

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere ser sammenhengen mellom mc og bil, men overhode ingen sammenheng mellom interiør og bil asså?

Ser sammenhengen, men ser ikke at det er et stort nok tema til at det fortjener en egen del. Skal vi lage en egen gruppe for hver eneste lille ting som kan få 2 tråder i måneden ville dette blitt et enda mer rotete forum å holde orden på :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider