Gå til innhold

Golf 2 GTI-Prosjekt

Ranger emnet

retard69

Anbefalte innlegg

Har nettop startet et Golf GTi prosjekt.

Det er egentlig en golf 1,3 CL. Men alt av motor, bremser, clutch og girkasse er hentet fra GTi 8v.

Har montert 90`fangere framme og bak + Nye baklykter.

Er på utkikk etter div styling og først og fremst en fet effektpotte.

Står et KN-Filter i nå, men det er et erstatningsfilter så d blir ikke sååå mye sus!:P

1281663718_l.jpg

1281670449_l.jpg

Noen som har gode ideer til styling og tuning?:happyhappy:

88mod Mercedes 230E *Solgt*

83mod Golf GTI Rabbit *Solgt*

86mod Bmw 320i *Solgt*

85mod Golf GTI 8v *solgt*

94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare pengekassa som setter stopper for tuningen din eventuelt, om du går for et motorbytte (16v, G60, VR6). Disse er jo generelt bedre utgangspunkt og har mer effekt i utgangspunktet.

Angående styling så vil jeg anbefale deg, som mange har blitt anbefalt før, å se på Golf II inspirasjonstråden her på forumet for tips og annet som kan hjelpe deg på veien mot et fett stuk på kjerra di :D Lykke til!

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få på skjerm breddere bytte dører til 90 mod. felger senke vis det ikkke er gjort mye som kan gjøres. hva betalte du for 8v med alt

Jeg betalte 12k

for hele bilen komplett med 1,3 motoren. GTi-motoren fulgte med men var ikke satt i.

86mod Bmw 320i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke så mye jobb og sette i 8v motor da. det er gjort på en helg og da går det sakkte

Har forsåvidt satt i GTi`ern nå!:D

Går som ei klokke...Nesten!:S

Hvis den står lenge på tomgang så kommer den en veldig suselyd fra en eller annen plass...Åsså slokner den!:(

Men starter igjen 5 min etterpå...:wonder:

86mod Bmw 320i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke vifta som kommer på når bilen blir var det er jo el vifte på termostat? skal sette inne 8 v til vinteren det blir bra får en 160 hp da :D glder meg til der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke vifta som kommer på når bilen blir var det er jo el vifte på termostat? skal sette inne 8 v til vinteren det blir bra får en 160 hp da :D glder meg til der

Vifta...Bilen slokner!:S

Men når bilen blir litt kald igjen, så starter den lett som bare d!:(

Rart..

hvor henter du 160 hp fra?:O

86mod Bmw 320i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høykom stempler porta topp grenerør 4 til 1 kam og div. så det blir nok bra tror jeg . du gjort no med din ?

Wow...Høres bra ut d ja!:D

Har ikke gjort noe spes med min! Satt i et sportsfilter...Som jeg tror ikke gir bilen noe positivt! Tror kanskje at bilen ikke liker det!:S

Men det er jo et pluss da at min bil er en CL, er litt lettere enn standard golf2.:)

86mod Bmw 320i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinpumpa som synger på siste vers!

WHAT???:O

Særiøst?

Men...Alt funker jo helt normalt! Helt til bilen står på tomgang i 20 minutt i strekk...Det går over når jeg kjører!

Alt d dærre er jo skifta på verksted...

Hmm...Han som jobba dær snakka om en tallerken i fordelern som kanskje har hengt seg opp!:O

86mod Bmw 320i *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHAT???:O

Særiøst?

Men...Alt funker jo helt normalt! Helt til bilen står på tomgang i 20 minutt i strekk...Det går over når jeg kjører!

Alt d dærre er jo skifta på verksted...

Hmm...Han som jobba dær snakka om en tallerken i fordelern som kanskje har hengt seg opp!:O

Har hatt akkurat de samme symptomene når jeg hadde gti. Bytta pumpa som sitter i tanken, og problemet ble løst.

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider