aleks85 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 hadde akkuratt 80 på nåla da boksen tok bilde av meg på rv4 ( etter avkjøringa til ammerud), Var iallefall et kraftig rødt lys. har foto boksene random test innimellom? Siter lfsnorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 noen bokser gir bare et lite glimt for hver bil...er sånn snitthastighet opplegg som jeg tror ikke betyr no... hvis det flasha skikkelig ble du nok "skutt" :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Etter det jeg vet/har skjønt så finnes det bare en sånn gjennomsnittsmåling og den ligger rett uttafor lillhammer, dessuten gir ikke de ifra seg mye ''blink''. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega_V6 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Har hørt rykter om at de av og til har belte/mobiltelefonkontroll med hjelp av fotoboksene.. men det e bare noe eg har hørt, vet ikke om det e sant.. noen som vet det kanskje? Siter Har: -05 Rexton RX270 XDi ToplineHatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 fyy faen jeg er glad jeg bor i finnmark:) ikke en fotoboks på mange tusen kilometers avstand:D Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 en type kamera, som ble brukt i noen fotobokser av nyere dato, avgir et lite rødt blink når biler passerer. Opplevd dette utenfor nittedal, like ved svenskegrensa, i oppland, og et par andre steder på sørlandet. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 fotoboksen i åneby ved nittedal? har den bare et lite rødt lys inni? ble tatt i denne i hvertfall 65-70 i 50 sona der men jeg fikk aldri no bot så greit for meg.. :D grua meg til jeg skulle få den botta men nå har det gått 1,5 år så den kommer nok ikke.. hehe.. Det med at fotobokser tar mobil og belte kontroll er fakta.. hørte om en som kjørte i fartsgrensa og ble blitza og syns det var rart så han kjørte forbi en gang til under fartsgrensa.. i posten dukka det opp 2 bøter for å ikke ha på sikkerhetsbelte.. Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks85 Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 fotoboksen i åneby ved nittedal? har den bare et lite rødt lys inni? ble tatt i denne i hvertfall 65-70 i 50 sona der men jeg fikk aldri no bot så greit for meg.. :D grua meg til jeg skulle få den botta men nå har det gått 1,5 år så den kommer nok ikke.. hehe.. Det med at fotobokser tar mobil og belte kontroll er fakta.. hørte om en som kjørte i fartsgrensa og ble blitza og syns det var rart så han kjørte forbi en gang til under fartsgrensa.. i posten dukka det opp 2 bøter for å ikke ha på sikkerhetsbelte.. den er kjiip hehe. Hørt det med bilbelte/mobil kontroll jeg også, men har trudd noe på det Da har jeg sikkert ikke noe å være redd for, takker for alle svar :) Siter lfsnorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 fotoboksen i åneby ved nittedal? Det med at fotobokser tar mobil og belte kontroll er fakta.. hørte om en som kjørte i fartsgrensa og ble blitza og syns det var rart så han kjørte forbi en gang til under fartsgrensa.. i posten dukka det opp 2 bøter for å ikke ha på sikkerhetsbelte.. Dette er bare en "urban Legend". Stedet og hvor mange ganger han kjører forbi forandrer seg etter hvor i landet historien blir fortalt. Og dei fleste kjenner han som det skjedde med grinchy Bilder kan kun takes hvis du ikke overholder loven. "Random" bilder er ikke lov. Ref: Datatilsynet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hvordan skal kameraet vite om du snakker i telefonen eller ikke har belte på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Rask å slette posten din:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hvordan er det her når du bruker en liten tråløs handsfreeplugg i øret når du snakker i mob`n da? Har hørt rykter om at handsfree ikke er lov noe mer heller, men kan godt hende det bare var kødd...... Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Det er en stakkar som har som heltidsjobb å se på alle bildene i et lite kontor hos Statens Innkrevningsentral i Mo i Rana. De få gangene i måneden et kamera klarer å ta et random bilde av en som tilfeldigvis snakket i telefonen, legger vedkommende dette bilde til side og sørger for at føreren får bot. Statlig arbeid på sitt beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Go mo i ræva, thats the place bush should bomb. men ikke når jeg er hjemme. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvolutionTurbo Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hvordan er det her når du bruker en liten tråløs handsfreeplugg i øret når du snakker i mob`n da? Har hørt rykter om at handsfree ikke er lov noe mer heller, men kan godt hende det bare var kødd...... Skal bli ulovlig i Sverige nå, om ikke det har blitt det enda.. Og jeg som trodde det var ille i Norge:hvaskjera og aleks85: du har ikke satt på større hjul på bilen din eller noe, for da stemmer ikke speedometeret ditt lengre vettu Siter -92 Toyota Mr2 Turbo -85 MB 230E Vinterbil x92 BMW 318i (VRAK) x99 BMW 318i xCitröen Xantia 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg