Nikdev Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Tror ikke alle fikk med seg dette: Dette er bare en "urban Legend".Stedet og hvor mange ganger han kjører forbi forandrer seg etter hvor i landet historien blir fortalt. Og dei fleste kjenner han som det skjedde med grinchy Bilder kan kun takes hvis du ikke overholder loven. "Random" bilder er ikke lov. Ref: Datatilsynet. Blir du flasha har du kjørt for fort, da er det bare å vente på brevet........ Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 kjørt forbi 3 ganger uten å skjønne hvorfor det blinka, og fått bot for å ikke bruke belte.. har visst skjedd her å.. veit hvem det skjedde med.. skal ikke nevne navn tror jeg.. de fleste veit hvem det er rundt her uansett-.- Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 De fotoboksene fra øyer og nedover mot lillehammer, de komme med et sånn litt rødt blink når jeg pasere. Er dette gjenomsnittsmåling da? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darris2k Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 De fotoboksene fra øyer og nedover mot lillehammer, de komme med et sånn litt rødt blink når jeg pasere. Er dette gjenomsnittsmåling da? Ja, blinker til alle biler når man passerer første boksen. Siter - 1999 Bmw 320i E46 - 1987 Honda Civic 1,3 16v [spiker] - 1999 Nissan 200SX S14a Z-Edition #31 [solgt] - 1987 Ford Sierra [spiker :D] - 1993 Ford Mondeo [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 De fotoboksene fra øyer og nedover mot lillehammer, de komme med et sånn litt rødt blink når jeg pasere. Er dette gjenomsnittsmåling da? Ja, det er det. Men de funker ikke. Det kan jeg skrive under på :) Siter - ( ) Mazda 323 GT-R - (X) Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 I prøveperioden vil ingen bli bøtelagt for høy gjennomsnittsfart, men boksene vil brukes som vanlige ATK-punkt. - Knut Storberget. http://epos.stortinget.no/SpmDetalj.aspx?id=32976 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Har hørt rykter om at de av og til har belte/mobiltelefonkontroll med hjelp av fotoboksene.. men det e bare noe eg har hørt, vet ikke om det e sant.. noen som vet det kanskje? Stemmer nok det.. :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Stemmer nok det.. :) Hvordan vet fotoboksene om du snakker i telefon, eller kjører uten belte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks85 Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 er vel han/hu som ser på alle bildene som sende ut bøter, Siter lfsnorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 er vel han/hu som ser på alle bildene som sende ut bøter, I så tilfelle må de har kjørt for fort også. Fotoboksene tar ikke bilde av hver eneste bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Ja, det er det. Men de funker ikke. Det kan jeg skrive under på :) Veit ikke om jeg tør ta sjansen jeg:P hehe Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 I så tilfelle må de har kjørt for fort også. Fotoboksene tar ikke bilde av hver eneste bil. Dem tar bare random bilder... Satt på med en kompis som ble tatt for å ikke ha belte.. Men han slapp unna, sa bare at de ikke kunne se beltet pga svart jakke. Jeg sa at han hadde beltet på og :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 for å bli tatt bilde av i en fotoboks må du ha kjørt for fort. ENESTE unntak et Streknings-ATK der bilde og informasjon blir lagret til du har passert neste boks. Har du ikke gjort noe galt slettes ALL informasjon. dette har med personvernloven å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hva er vitsen med gjennomsnittsmåling? Alle nye bokser skal ha et varselskilt 50m før, man ser boksen, hvis man kjører litt for fort er det bare stoppe og ta en tissepause og rulle videre, oj gjennomsnitt på 50 i 80! Men det er noe hælvete også, kommer det noe gjennomsnittsbokser på vei til jobb kommer det til å si pang i en viss blekboks etter rimelig kort tid! Hva er straffa for sånt? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feltsvin Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Har du passert en fotoboks og er i tvil om den tok deg, så gjorde den nok ikke det. Det blitzer noe helt vanvittig når du blir tatt, og det finnes ikke tvil om hva som skjedde. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg