Gå til innhold

Interiør og instrument

Ranger emnet

RamstadTech

Anbefalte innlegg

Eg kjøpte interiør fra Corsa Tuners Cavalier. Av navnet ser man at dashbord var speilvendt så eg er derfor ute etter å kjøpe eit svart dashbord med midtkosoll heilt ned, "luftventiler", diskantbraketter og list med rute. Noken som har?

Eg har og kjøpt ein dual information display til å erstatte klokka. Dette skal kobles til 12 V kostant, 12 V lys, jord, temperaturgiver tur/retur og ein leder som skal til speedometeret ein plass. Denne sistnemnte lederen, kva betydning har den?

Og så har eg kjøpt speedometer med turteller. Dette har to kontaker bak, men bilen min har kun eit støpsel. Kjem lederen til turtelleren i det støpselet eg har eller må eg lage lodde meg på den andre kontakta?

Dei bilane som har køyrecomputer, har dei wireoverføring til speedometer og så omregning til elektrisk signal i speedometeret? Eller har dei pulsgiver på aksling?

Viss dei har omregning i speedometeret, har alle speedometer denne funksjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har komplett svart dasj, men blir kanskje litt langt unna?

Anngående speedometer med turteller, skal dette bare være å bytte over. Har vertfall ver slik i et par jeg har skiftet for.

Når det kommer til kjørekomputeren, har du sjekket om det sitter en gul kontakt bak der den vanlige klokka dii er nå?

I fleste tilfeller skal denne ligger der, men er du skikkelig uheldig er den ikke der.

Lykke til.

Kenneth.

Vectra A 2.0i 92'

Ascona B 2.0s 81'

Ascona B 2.2i 81' - Solgt

Vectra A 2.0i 91' - Kondemnert

Lenke til kommentar
Del på andre sider