Fiat 131 acing Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Har planer om å bruke en Sierra 2,9i V6 i bilcrossprosjektet mitt. Er det noen som har gode råd om trimming av disse? Eller noen som mener disse motorene ikke er egnet å for den saks skyld. Ikke sikker på hvilken type innsprut det er på motoren jeg skal ha i enda, har ikke tatt den ut av donorbilen engang. Men skulle gjerne fått ut litt mer enn originalt da.:drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Den har LH innsprøytning, er å få trimm til den på http://www.burton.com Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hmm...fant bare snowboard utstyr der jeg da men.. Kan jo bruke det som spoiler kansje.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 http://www.burtonpower.com ;) Siter - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Der var det litt annet utvalg ja :-) Noe annet som bør og kan gjøres med disse?? Topper, kammer?? Ingen som har trimmet en 2,9 her inne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Topper fra 2,4i skal gi litt mere effekt, så hvis du skaffer sånne, og porter dem, kjøper cam, grenrør, og finner en løsning for mere bensin, så burde mye være gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Har fått ut motoren nå iallefall. Skal vel bli en kamp å få plass til den i Lada`n da men. Det skal gå da :-) Jæ..i mye ledninger som skal på plass igjen da.. Noen som vet hvilke gassere man evt kan sette på istedenfor innsprut?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Har du funnet ut noe mere? En jeg kjenner har en 2.4liter V6 motor han ikke skal ha. Den går billig! Du må slenge ut noen bilder av ladan med V6 motor hvis du får den nedi! Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Ikke fått motoren inn enda nei, det blir nok ett vinter prosjekt. Må bytte girkasse også, da det står 4x4 kasse på motoren idag. Blir nok ett puslespill å få det til, men det skal være plass da. Litt langt å dra å hente den 2,4L da dessverre, men finnes sikkert mange slike på høgger`n å da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg