Egil Andre Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Heisann. Eg har ein b21et maskin som originalt har ein t3 turbo. No har eg skaffet meg ein ny t3/t4 Hybrid turbo. Ossen er det med wastgaten/akkuratoren? har byttet den over til den nye turboen, men eg klare ikkje lade med meir enn 0,3 bar max!:( Har montert staget på wastgaten slik at eksos opningen er lukket med 0,5mm spenn på wastgatestaget, så derfor spør eg dei som kan noko med dette here! Ka her eg gjort gale og ka er rett?!:) Håper på gode ledetråder. Siter Audi a4 1,8TQ volvo 850 T5-R volvo 240 turbo fk Mazda RX-7 Volvo 240 turbo et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Prøv å spenn WG litt mere... Hva er grunntrykket på klokka di a? Mulig den er slapp. Og prøv å napp slangen for å se om den lader hvis ingenting hjelper, men vær forsiktig med gassen så den ikke lader for mye så noe går tilbake til de evige jaktmarker. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil Andre Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Grunntrykket veit eg ikkje,men wastgaten er original til b21et, skal prøve å stramme den opp eg:) Kom gjerne med fleire tips folkens! Siter Audi a4 1,8TQ volvo 850 T5-R volvo 240 turbo fk Mazda RX-7 Volvo 240 turbo et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.