vicky81 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Krom listene på bilen er blittskjoldete. Tror det kan være pga. avfetting/såpe som har stått på forlenge...... Hva kan jeg gjøre for å få de blanke å fin igjen?? Noen som kjenner til noen vidundermiddel?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 autosol er bra Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Glemte å nevne at jeg har prøvd autosol(det er eneste produkt jeg har prøvd), men det hjalp ikke:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Krom listene på bilen er blittskjoldete. Tror det kan være pga. avfetting/såpe som har stått på forlenge......Hva kan jeg gjøre for å få de blanke å fin igjen?? Noen som kjenner til noen vidundermiddel?? Er i samme båt som deg, har også prøvd autosol og ett produkt fra Turtle, men ikke noe fungerte.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 hmmm nå har jeg meget gode erfaringer med et produkt som meguiars leverer det heter Meguiars NXT All Metall Polish. Så så lenge det er rein krom du har, så skal denne funke bra. Men meiner du skulle sett bedre resultater etter bruk av autosol også... men gjør et forsøk, samt legg litt skjel (les: styrke) i jobbinga... Er ikke wax on wax off når du skal polerer glans i krom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 hmmmnå har jeg meget gode erfaringer med et produkt som meguiars leverer det heter Meguiars NXT All Metall Polish. Så så lenge det er rein krom du har, så skal denne funke bra. Men meiner du skulle sett bedre resultater etter bruk av autosol også... men gjør et forsøk, samt legg litt skjel (les: styrke) i jobbinga... Er ikke wax on wax off når du skal polerer glans i krom. AUtoglyms produkt for krom er også veldig bra, men krever en god del gnikking. OBS: det er ikke beregnet for krommede plastdetaljer så vidt jeg husker Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vicky81 Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Takk for svarene deres. Mulig jeg ikke har prøvd godt nok.....? La på litt autosol på listene og gnikket i 2-3 min. Lot det stå i ca 3-4 min og tørket det bort og skylte godt med vann. Får prøve de andre produktene dere har anbefalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg