Entro Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Jeg har en WV Passat 35i 2.0 92mod, og når jeg passerer 3000rpm begynner bilen å rykke og nappe.. samme skjer også når jeg trør gassen helt inne, selv om jeg ikke har passert 3000rpm.. noen som har vært bort i dette, eller vet hva som kan være årsaken til dette? Jeg vet at bensinpumpa summer, og et motorfeste er dårlig frem, og reg reim burde vært skiftet og går litt ujevnt på tomgang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Jeg hadde samme problemet for en stund siden. Viste seg å være lekasje i en bensintrykkføler som sitter på inspruten rett over topplokket. Er en liten føler koblet til ett rør og en tynn ledning. Grunnen til at min fusket var at det var bensinlekasje på denne føleren. Benins lukta det også.. Kan være verdt og sjekke ut, desverre er denne delen dyr. Kosta meg nærmere 300,- Jeg er ikke no ekspert, men tror ikke sliten regreim har noe med fusking og gjøre. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg