bjirn Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Jeg var til psykolog når jeg var mindre... Ganske artig egentlig... Fikk psykologen til å fortelle masse om familien sin og shit... Fant ut at hun hadde masse problemer og greier... Etter 10 timer eller.no slutta hun i jobben.... hapyhappy Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by bjirn Jeg var til psykolog når jeg var mindre... Ganske artig egentlig... Fikk psykologen til å fortelle masse om familien sin og shit... Fant ut at hun hadde masse problemer og greier... Etter 10 timer eller.no slutta hun i jobben.... hapyhappy Hehe... du kødder nå hehe konge. Foreldra mine prøvde å få meg til psykolog når jeg var "liten" å ca 7år, men jeg nekta. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg