Tuscani Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Har gått til anskaffelse av ei boble, og det ligger ikke noe lyd isolering i gulvet nå. Kan jeg bruke Brown bread istede for vanlige asfalt matter? Kommer teppe sett over det igjen. Noen som har noen gode synspunkter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 er bare å bruke brownbread eller annen lyddemping for bilstereo verden.. er mye bedre enn originale lyd dempe matter :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 hva skal du dempe da? spør du meg har du lite å hente på å legge BB i gulvet på en boble. Skal du dempe veistøy osv er dempematter fra biltema veien å gå.. de som er 1 cm tykke osv. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Så du mener det ikke er noe gevinst? Kommer til å legge brown bread i siden bak og i dørene. Blir vell litt lyd i den etterhvert. Tok ut noen gode gamle Pioneer Ts-160 fra bilen i dag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Gulvet er vel en av de største panelene i bilen og jeg mener derfor at å legg i gulvet vil være av god nytte. Jeg demper for tiden en 67 MGB og har lagt to lag dempematte i gulvet. Videre tar jeg taket, dører og alle andre paneler. med ett eller to lag. I gulvet legger jeg enten disse: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=93058 eller disse: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=83277. Problemet med å legge disse mattene fra Biltema er at de suger til seg vann og hvis de ikke tørkes, men får ligge våte mot stålet vil rusta komme ganske fort i slike gamle biler. Man må derfor være påpaselig med å holde dem tørre. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hva med å bruke noice killer i gulvet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 skal du fjerne støy fra veien legger du først et lag av dette: http://installbay.no/product_info.php?cPath=67_73&products_id=244 evt denne: http://installbay.no/product_info.php?cPath=67_73&products_id=246 så legger du denne over: http://installbay.no/product_info.php?cPath=67_73&products_id=250 veistøy er ikke lett å få bort uten mye tykk demping med dette vil hjele deg mye:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hva med å bruke noice killer i gulvet?? Ligg langt unna Noisekiller, har selv brukt 5 liter nå og aldri mer!:puke: Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ikke si nå sånn, jeg har 18 kilo Swedacmasse stående klar hjemme... :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Problemet med Noisekiller er at det ikke hefter godt, selv etter å ha pusset ned med P120 papir og rengjort med Lynol før påføringen . I mitt tilfelle kan jeg dra av store flak. Kan heller ikke høre stor forskjell på "knock" testen før og etter. Når det i tillegg er en meget omfattende jobb å legge det på med maskering og demontering i større grad enn ved bruk av matter ser jeg ingen grunn til å anbefale det - faktisk tvert imot advare mot det. Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Problemet med Noisekiller er at det ikke hefter godt, selv etter å ha pusset ned med P120 papir og rengjort med Lynol før påføringen . I mitt tilfelle kan jeg dra av store flak. Kan heller ikke høre stor forskjell på "knock" testen før og etter. Når det i tillegg er en meget omfattende jobb å legge det på med maskering og demontering i større grad enn ved bruk av matter ser jeg ingen grunn til å anbefale det - faktisk tvert imot advare mot det. Noiskiller, er det matter eller en masse/ flytende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Noiskiller, er det matter eller en masse/ flytende? Noiskiller er flytende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Noiskiller er flytende Takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg