spooz Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Tenker å montere MTM chip og bytte eksos. I den forbindelse ser jeg for meg at det ikke går å få plass til et dobbelt MTM enderør under den originale bakfangeren. Regner med jeg kan bytte ut den nedre delen, den som ikke er lakkert. I såfall, hvilken typer finnes? Vil ikke ha noen harry greier, bare en hvor det er skjært ut til dobbel eksos. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Jeg har sjekka ut endel om dette. da jeg også har lyst til å få lagt ut eksosen. Vet at Rieger har kun den nederste delen av bakskjermen med plass til dobbel eksos. Er bla en type som heter Shark, synes selv ikke denne er såååå fin.. men grei nok. koster ca. 2000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet August 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Forstår det slik at flesteparten bare skjærer ut, pusser og lakker litt. Det høres desidert billigst ut.. :) Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Det er et firma i england som lager eksosen for mtm, husker ikke hva de heter. Men er billigereog kjøpe merket deres framfor mtm. Og da skal du jo ikke være redd for kvaliteten heller (hvis du går god for mtm iallfall). Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by funkes Det er et firma i england som lager eksosen for mtm, husker ikke hva de heter. Men er billigereog kjøpe merket deres framfor mtm. Og da skal du jo ikke være redd for kvaliteten heller (hvis du går god for mtm iallfall). De heter Miltek Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg