jalla666 Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 hei jeg så en på forumet som la in dette bildet : http://i58.photobucket.com/albums/g258/turboknut/huggeri2.jpg og lurte på hva denne bilen heter?: er det forhjulsdrift på den?. Mulig og få tak i sånne i norge?: og sist men ikke minst : FLERE BILDER AV SÅNNE (HELST STYLA) RÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BIL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 ^^ for de som ikke gidder å klikke :P uansett.. digg bil ? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 prøvde en lignande en en gong, på et kjøpesenter.. postman pat sat på å eg styrte :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 prøvde en lignande en en gong, på et kjøpesenter..postman pat sat på å eg styrte :D hahaha genialt! :D sånn har eg og prøvd for noen uker sia! (noen par hundre =) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 ikke mobb tøffe bilen. men foresten ser på autodb en mopedbil til kun 4.000 med firkanta skilter. siden den er fra 1998 og har firkanta skilter, kan den da kjøres på mopedlappen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Kan UMULIG være store strikken i den der! :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Dette er en italiensk bybil (ikke belgisk). Det fantes også en fransk utgave. Den italienske utgaven het Lawil Varzina (åpen utgave) og Lawil City (lukket utgave). Den franske varianten het William. Bilene ble lansert i 1968 og var i produksjon til langt utpå 70-tallet. Lawil laget en like liten Lawil Log, med mer moderne enboksform, denne ble lansert i 1972. Mikrobilprodusenten Lawil lå i Milano. Motoren i den italienske utgaven var en totakts rekketoer på en kvart liter som ga 12 hester og en toppfart på 70 km/t. Motoren i den franske utgaven var en totakts rekkeener på en åttendedels liter (halvparten av den italienske). Denne hadde 6 hester og toppfart på 53 km/t. Bilene hadde bakhjulsdrift. Egenvekten på den åpne utgaven uten dører var 320 kg, med et tak, et par dørblad, hengsler og lukkemekanisme økte egenvekta til 350 kg. Bilen på bildet er en lukket utgave. Begge utgavene hadde 2 seter og begge utgavene var omtrent tjue cm bredere utvendig enn de var lange. Og når jeg nevner at bredden var en og en kvart meter, så kan dere selv regne ut lengden på hele bilen. Og de bittesmå "trillebårhjula"? De var faktisk ekte bilhjul, med samme dimensjon som datidens Mini. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Men Sealion, hvis det var rekkeener i den franske, hvordan ville en v1 vært konstruert?;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Men Sealion, hvis det var rekkeener i den franske, hvordan ville en v1 vært konstruert?;) Helt likt selvsagt. Rekkeener var en morsomhet fra min side. Poenget med å skrive rekkeener var bare for å poengtere at dette var rekketoeren som var halvert, noe som understrekes av motorstørrelse og effekt. Lawil-motorene var forresten litt moderne for sin tid, både motorblokk og topplokk var laget av aluminium. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 wow 12 hester med bakhjulstrekk. tenk en garret turbo en ei fløyte. det hadde vært rå bil og logget breit med i byen det heheh. finnes de brukte i norge?? hvor mye koster sånne der nede? bare lurer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 wow 12 hester med bakhjulstrekk. tenk en garret turbo en ei fløyte. det hadde vært rå bil og logget breit med i byen det heheh. finnes de brukte i norge?? hvor mye koster sånne der nede? bare lurer Ikke mye vits i å bygge turbo motor ut av en to takter..ikke lett å gjøre det heller:fatality: Men tøff bil.. liten mc motor i den så hadde den vært fin å ha :D Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 det med turbuen var egentli en kødd da hehe. men en r sykkel motor hadde vert heftigt da. er det ingen som gidder og modde en i photoshop a?: ER DET MULIGT OG FÅ TAK I SÅN I NORGE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Det finnes ganske sikkert ingen Lawiler i Norge, men de fleste av de har forlengst blitt veterankjøretøy, så de er rimelige å privatimportere. Men hva noen skal med en sånn, det skjønner jeg ikke. Nest nederst på denne siden er det forresten en litt nyere modell (1979), denne gangen i åpen utgave (Lawil Varzina): http://utenti.lycos.it/novantottottani/Il_nostro_album/Le_auto/le_auto.html Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Det finnes ganske sikkert ingen Lawiler i Norge, men de fleste av de har forlengst blitt veterankjøretøy, så de er rimelige å privatimportere. Men hva noen skal med en sånn, det skjønner jeg ikke. Nest nederst på denne siden er det forresten en litt nyere modell (1979), denne gangen i åpen utgave (Lawil Varzina): http://utenti.lycos.it/novantottottani/Il_nostro_album/Le_auto/le_auto.html Er jo en golfbil jo:hvaskjera Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Ligner på bagasjetogene man finner på flyplasser jo :D Sikkert litt mer moment i de da men ;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.