vwsportz Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 fant bilder av carbongrill til golf 1, noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 bump, er helt lik den emblemfrie bare i carbon.. Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Feil... Den er i plast med liksom-karbon-lakk. Ser skikkelig fake ut. Hvorfor vil du ha det på bilen? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 "Karbon"-teip på den grillen du har gjør vel samme nytten tenker jeg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 den jeg så på var i carbon, hvorfor? synst den sto litt i kontrast mot den alle andre bruker, vises egentlig ikke godt uansett men synst det var en fin detalj. Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 hva med å legge ut bildet da`? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 lagret det ikke..var på jobb å nå finner jeg ikke siden Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg