mazdafreaks Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Fant ut det er på tide å kjøpe vinterdekk. hva anbefaller dere og hvorfor. eg har både 15" stålfelger og noen 16" originale lettmetall hjul. Denne bilen blir kjørt av en liten dame på 22 år. trenger godt veigrep. Er foresten en 4motion så den kommer godt frem, men må kunne stoppe raskt. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Bare ett valg: Nokian Rsi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Har samme problemet, har noen 16" alu felger som skriker etter dekk. Noen som har prøvd Nankang SV-1? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Har samme problemet, har noen 16" alu felger som skriker etter dekk. Noen som har prøvd Nankang SV-1? Det er Yokohama som produserer Nankang og har det på bilen min nå og hadde det på den røde golf'n min, og jeg er veldig fornøyd! Dette er dog sommerdekk, men vil tro vinterdekkene er av samme kvelitet.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Ja har hørt at de skal være ganske ok! Koster drøye 650 kr pr dekk i 205/55/16 på dekkonline.com, med moms og frakt. Så regner med jeg går for de.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nemo11 Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Litt OT..men men Når er d lov å sette på vinterdekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Piggfritt kan du kjøre med når som helst :) Pigger har jeg aldri hatt så usikker der.. Med er vel i november engang.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ble til at eg kjøpte nokian hakkapelitta 4, kostet 1000 per stk i størrelse 205/55-16" var billigere enn hos dekkonline og da må man sørge for å montere selv, pluss av ballansering, Så man bør høre med de nærmeste før man handler på nettet., Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg