Gå til innhold

Vinge

Ranger emnet

Sonick

Anbefalte innlegg

Originally posted by Laaars

Mens vi snakker om vinge....

Hva syns folka om Alu.vinge på Golf? Altså bakluke-VINGE liksom? :rolleyes:

Noen som har bilde av noen med alu.vinge?

Om du mener den dritten som noen hiver på i bakkant av taket/ toppen av bakluka.. det ser JÆVLIG ut.. gikk en bil her på hamar med det.. jævligste jeg har sett

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen med alu vinge fra hamar er blå.. ganske lys blå. ikke så lenge siden den bytta eier.. gamleeieren (han som monterte vingen) har kjøpt seg vento.. så brått dukker det vel opp en vento med aluvinge også,,

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic... men siden dere snakker om spaca biler å sånt:)

Noen som har sett en Mazda 323 med HELE fronten stappet av Neon og Ioder og Vindusspyle lys og farga parklys..

Lå bak den i oslo.. Faen å det lyste blått... Var så mye neon på den bilen at jeg er sikkert på at det var grunnlag til å miste lappen:) :) :)

Grå "stylingfanger" og resten var rødt.. den hadde vel også noe alu vinge på toppen av taket:) huff.. stygt

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Fant et bilde jeg tok på VAG-treff i Lier av en Golf med alu-vinge.

Syns heller ikke det er noe pent, så det var ikke derfor jeg spurte dere hva dere syntes... :)

Man må ha sånn i PLÆSTIKK!

det der må da være hamar golfen jeg og Helios snakka om.

Hvertfall samma prinsipp. Ser utrolig stygt ut

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider