Sonick Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Flere som har spurt om tak vingen min - fant den på NBS sine sider i dag. Så løp og kjøp .... Bildet virker ikke - men finner den under golf styling på nbs sine sider . Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Mens vi snakker om vinge.... Hva syns folka om Alu.vinge på Golf? Altså bakluke-VINGE liksom? :rolleyes: Noen som har bilde av noen med alu.vinge? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Så en Mazda 323 kombi med en slik vinge på taket. Neon under og trim-potte. Bilen så veldig grei ut foruten den vingen på taket. Han kunne like greit montert den på panseret, hadde ikke sett noe dummere ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by Laaars Mens vi snakker om vinge.... Hva syns folka om Alu.vinge på Golf? Altså bakluke-VINGE liksom? :rolleyes: Noen som har bilde av noen med alu.vinge? Om du mener den dritten som noen hiver på i bakkant av taket/ toppen av bakluka.. det ser JÆVLIG ut.. gikk en bil her på hamar med det.. jævligste jeg har sett Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v Om du mener den dritten som noen hiver på i bakkant av taket/ toppen av bakluka.. det ser JÆVLIG ut.. gikk en bil her på hamar med det.. jævligste jeg har sett grå golf? :P Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 er vel helst blå.. men er jo bare en i hamar som har slik.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 alu vinge er fyfy!! det er jo skikkelig japse! DOHH :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v er vel helst blå.. men er jo bare en i hamar som har slik.. ja husker ikke helt jeg. lenge sia jeg var på tomta :P men mente det var en grå som hadde det også. hvertfall i vinter / vår. mulig jeg husker feil Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 hvis den hadde klare baklykter så var den på tomta på... hmm.. torsdag sist uke eller noe... Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Bilen med alu vinge fra hamar er blå.. ganske lys blå. ikke så lenge siden den bytta eier.. gamleeieren (han som monterte vingen) har kjøpt seg vento.. så brått dukker det vel opp en vento med aluvinge også,, Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Litt off topic... men siden dere snakker om spaca biler å sånt:) Noen som har sett en Mazda 323 med HELE fronten stappet av Neon og Ioder og Vindusspyle lys og farga parklys.. Lå bak den i oslo.. Faen å det lyste blått... Var så mye neon på den bilen at jeg er sikkert på at det var grunnlag til å miste lappen:) :) :) Grå "stylingfanger" og resten var rødt.. den hadde vel også noe alu vinge på toppen av taket:) huff.. stygt Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Sikkert den samme som jeg så. Utrolig stygg. Så ikke fronten da jeg lå etter den, men fikk med neonlysene og spoileren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Fant et bilde jeg tok på VAG-treff i Lier av en Golf med alu-vinge. Syns heller ikke det er noe pent, så det var ikke derfor jeg spurte dere hva dere syntes... :) Man må ha sånn i PLÆSTIKK! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Hahahaaaahhhh, se på den spoilern. haaaahhhahahahahaa bra jobba å sette på en sånn haaahahahhhahahaa.. thumpsup Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by Laaars Fant et bilde jeg tok på VAG-treff i Lier av en Golf med alu-vinge. Syns heller ikke det er noe pent, så det var ikke derfor jeg spurte dere hva dere syntes... :) Man må ha sånn i PLÆSTIKK! det der må da være hamar golfen jeg og Helios snakka om. Hvertfall samma prinsipp. Ser utrolig stygt ut Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg