Helios Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 det er bilen vi snakker om ja..hehe.. gamle til Bjørn Tore det der. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v det er bilen vi snakker om ja..hehe.. gamle til Bjørn Tore det der. murlig det :P går ikke på fornavn til alle som kjører i hamar :D Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Dere skyter meg vel om jeg sier at jeg ikke syntes den grA Golfen pA bildet var stygg med den vingen? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Nei.... hver sin smak. Hadde jo blitt utrolig teit hvis alle syns det samme var kult, for da hadde alle kjørt rundt i like biler :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg