Gå til innhold

føfings skrue-jævel som sitter fast i girkassefestet

Ranger emnet

projektRUST

Anbefalte innlegg

noen gode forslag til å få løs denne jævelen fra gummimetallageret den er skrudd fast i?

gummien fjører bare.. den har trolig rustet fast i gjengene.

jeg skal da altså ha ut girkassa, og kommer ikke så langt uten å ha vekk festearma etc.

går det ann å løsne selve lageret fra bærebroa?

møkk.

post-1860-13804851867771_thumb.jpg

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by focus

Da burde man bruke en reint rust løse middel som f.eks penetration spray fra rocol.

Er det sånn man bruker til analsex også? He,he......

Jeg satt ei uke og sleit med en skrue på Corradoen min. Prøvde absolutt alt, og til slutt ga deg den seg. Varme pleier å funke ganske greit.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har crc 5-56, finner sikkert wd40 også en plass i hallen om man leter. cola har prix rett over gata. ren rustfjerner er dårlig med.

det som er problemet er at skruen ikke sitter fast i selve festearmen til girkassa, men i gjengene i metallhylsen som er presset nedi gummilageret som alt henger i.. og får du noe rustløser nedi der tror jeg du kan gi deg selv en diplom.

menmen, verste fall borre av hodet på bolten og ta problemene som de kommer. Alt går jo, bare man har tid, penger, stor nok hammer, etc.

sa jeg at jeg hater fastrustede bolter forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Det er noen som gir opp føfings lett tror jeg..

Ligger en overraskelse til deg i garasjen Pål, og det tok meg ikke mer enn 2-3 minutter. Til og med uten å ødelegge noe!

you bastid!!

:P

jeg hadde vel ikke den helt store inspirasjonen i går heller da..

takk a, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider