Gå til innhold

245 vinterbil med hvite vinter hjul *bilder*

Ranger emnet

Estrewes

Anbefalte innlegg

ja det er sjef med compomotive. Trur jeg skal kjøpe meg et par sett til, et i sota mørk gråfarge og et sett til og ha rallypigg på.

Neineinei.. Jeg har retten på koksgrå compo i kongsberg nå... Hehe ;P

Hvor ere du egentlig holder te her i byn a?

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 11 uten dekk for de der.

Planer, tja. Jeg har skjeldent bilene så lenge. Skal vel bare ha denna i vinter trur jeg. Men har en ft motor som trenger et hjem så kanskje den skal i. Men må få tak i H-profil råder og nye rådelager til den, hvem er det mest lønnsomt og handle hos? Tenkte jeg skulle spandere pån noen bilstein racing også sveise sperre. Intreør er svart, kunne trengt sparco stoler.

Ellers så har jeg en 242 som er prosjektbilen ;)

hvis du trenger ett hjem til ft motorn og det er fra 940 så kan jeg GJERNE kjøpe den;) :D

hehe

blir sikkert bra det hær.. ska følle med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

selge felgene til meg? :D digger de 5 eika compo felgene :D

www.dekkonline.com har billige dekk.. prisene dems er inkludert frakt.. ellers har vi http://www.johsbjerkerekvisita.no

prisene hos dem er inkluder omlegning, avbalansering og montering på bil.. må spørre om billig dekka..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. nice car dude :)

tja, jeg liker nå stål felger på vinteren jeg da, tåler liiiit mere enn alu liksom, bilen er jo ikke akkurat så veldig pen på vinteren alikevel, med snø og is, sørpe på seg he he det er sommeren som teller :)

Du skal gi dem comp felga rimlig mye pes før dem gir etter for å si d sånn! Hehe

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt dekk til bilen. Blei noen brukte dekk fra Kristian S på forumet her også falken 215 45/17 foran.

Nakkestøttene er org.

Hvorfor ikke kjøre med sikklige felger på vintern? Det er jo vinter halve året så hvis man skal tenke sånn som de fleste så kjørern jo med stygge felger ca 50% av tia. Uaktuellt!

Skal få tatt noen nye bilder snart med frontleppe og vinterbekleding.

Men jeg trenger org blinkglass til v/side foran og kromlist over fangern foran. Noen som kan hjelpe med det?

Volvo - Mercedes - Audi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...