Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet

|Massern|

Anbefalte innlegg

• Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk skal du ha:)

Hva slags bil putret du rundt i?

Hva er det med tallet 13? Synes du bare det er et funky tall, eller er det noe VW-greier jeg ikke har fått med meg?

Edit: Rått "mini-prosjekt" dette, følger med :m'm:

Nja, er vel egentlig ikke noe spesielt med tallet 13, foruten om at det er et ulykkestall som alle vet. Men ikke noe spesielt med VW å gjøre. Må bare ha noe som skiller seg ut bittelitt, såfremt merket passer i grillen. Ny grill blir forresten bestilt i dette øyeblikket.

Og takk for finfin kommentar:)

er vell pga felgene er 13" :P

:wonder:

Det er da virkelig ikke 13", les bedre neste gang. Sitter 9/10x14", ET 25/ET5 med 225/40-14 på den..

Eirik

Helt riktig. Kunne ikke forklart det bedre selv.

gidder ikke og lese igjennom hele posten kvar eneste gang det er ett nytt innlegg:)

sorry, min feil

Forståelig nok det. Gidder ikke det selv heller. Men nå handler jo nesten tråden mer om felgene enn bilen, så tror det står nevnt et par steder ellers:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man på en kjedelig Søndag? Jo, da tar man og dusjer felgene sine (faktisk), da de ble litt møkkete etter at jeg prøvde dem på bilen. Totalt uinteressant, men føler alikevel for å dele bildene med dere:) Så ser dere at felgene får ypperst bra behandling av nye eier, om ikke noe annet. Kun det beste er bra nok for TH-lines'a mine.

En 10" felg ferdig vasket:

S4300222-6.jpg

Forskjellen på ren og møkkete felg:

S4300224-5.jpg

Litt møkk i dusjen etter felgene:

S4300225-5.jpg

Ene 9" felgen får en vel fortjent dusj:

S4300226-4.jpg

Møkkete gitt:

S4300227-2.jpg

Sånn vil mor i huset nødig finne dusjen:

S4300228-2.jpg

Men med mine husmorgener så ble det bra igjen:

S4300229-4.jpg

Felgene trygt tilbake på rommet mitt, der de skal få stå i ro til sommeren og få nok en omgang med Autoglym innen den tid:

S4300230-4.jpg

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider