Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet

|Massern|

Anbefalte innlegg

hehe..liker behandlingen av felgene:P Sengekos og dysjkos får ikke enhver felg nåtildags

Det som man er glad i må man jo nesten behandle pent:) Normal folkeskikk det.

hehe..

Det er iallfall for kaldt ute til å stå å spyle også.

Ser linken selv om man ikke er medlem:-)

Skal du virkelig lakke senteret svart på de fine polerte felgene:-P?

The server is too busy at the moment. Please try again later.

Nå er jeg lei av den setninga..

Javisst, ikke noe suksess å spyle ute nå. Selv om temperaturen har blitt mer human nå, enn det var.

Tenker på at jeg kanskje skal lakkere senteret i en annen farge, ja. Felgene er jo ikke helpolerte, kun kanten som er blank og fin:)

Plagsom feilmelding det:deng

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjer ikke stort her før jeg får grillen min. Men var da så heldig at jeg fikk nok ei bot i dag! Var da ute og kjørte litt, tenkte jeg så skulle dra opp igjen for å ringe Statens Innkrevingssentral sånn at jeg fikk del opp den andre bota mi, men da fikk jeg sannelig ei til, gitt.

Nokeibot.jpg

750 sure penger grunnet mangel på sele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk, ja. Visste forsåvidt om at de kanskje hadde kontroll, men glemte helt av det når jeg kjørte ned i Lena.

Hehe.. Har du lært nå da?;)

sele burde være en vanesak, jeg vrir ikke om nøklene engang før sela mi er festa trygt rundt meg.. det har berga meg fra en liten sykehustur to ganger også.. :)

Får satse på det:) Politimannen sa jeg skulle ta det som en sur lærepenge.

Hadde opprinnelig selen på meg, men tok den av når jeg styrte med et eller annet. Prøve å være flinkere nå i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og 240tic tok noen bilder av bilene våres sammen i går, så her kommer de (ja, jeg vet skiltet mitt henger skjevt, men litt ratlook skader vel ikke? :)).

SANY0312.jpg

SANY0313.jpg

SANY0316.jpg

SANY0317.jpg

SANY0320.jpg

SANY0322.jpg

Edit: Si ifra hvis det øverste bildet ikke funker hos dere heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos 240tic i dag, og sannelig hadde ikke han rotet frem noe av interesse til meg. Nemlig ei god, gammel gul lykt med gitter foran:) Og det verste av alt, den funket faktisk også!

S4300001.jpg

S4300002.jpg

Denne skal da monteres under fangeren på venstre side, og funke som et ekstra fulltlys. Hadde skikkelig sansen for denne lykta her.

Fant også et gammelt vognkort til en 76 Passat LS. Det hadde vært noe å hatt den dag i dag.

Bilde254.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har troa på lykta jeg også. Har tenkt på det lenge, så fint at 240tic hadde denne lykta til den nette sum av 1stk liten kebab uten tomat og løk, med ekstra mais og agurk, medium pluss saus og 1stk Cola hos Charlies Kebab (for de uerfarne kebabspisere, så tilsier det 65kr):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider