Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

Som det bildeludderet jeg nå er, slenger jeg likeså godt ut flere bilder. Moro med bilder, har jeg erfart. Bare synd at kameraet har utgått på dato for lengst og at fotografen er like stødig på hånda som en dildo med trinnløs hastighet, derav de noe varierende bildene.

 

Tok vel 45 bilder i går etter at jeg hadde krøpet ut av senga. Sykdom er ikke noe moro, men klarte å manne meg opp såpass at jeg fikk tatt noen bilder. Blir veldig rastløs av å ligge så mye i senga, så noe måtte jeg jo gjøre.

 

Nok prat, mer bilder:

S4300002-2.jpg

 

S4300006-1.jpg

 

S4300010.jpg

 

S4300015.jpg

 

S4300019.jpg

 

S4300021-1.jpg

 

S4300023.jpg

 

S4300027.jpg

 

S4300028-1.jpg

 

S4300037.jpg

 

S4300039-1.jpg

 

S4300047.jpg

 

Dette var de beste bildene som har fått litt redigering.

 

Så noen random bilder (dårlig kvalitet):

 

S4300041.jpg

 

S4300043.jpg

 

S4300044.jpg

 

Og senterkopper får jeg om ikke så lenge, om Quality Autoimport holder det de sier.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk skal du ha. Fint å høre at jeg skiller meg ut litt:) Er jo det som er poenget og.

 

Uvisst på hvordan det blir med Taxi-skiltet, men skistativet skal nok komme på så fort det er sommer (litt motsatt):)

 

Var og hentet skiltplate og klistremerker til bilen i stad, type VW-Audi Club. Men kklistremerkene ville ikke feste seg ordentlig selv om jeg gjorde rent som bare det først, så regner med at temperaturen ikke var idéell. Får man heller kjøpe noen nye en annen gang:)

 

Bilde av skiltplatene (oi, så interessant):

S4300003.jpg

 

S4300004.jpg

 

Et bilde av grillen der man ser den røde stripa bedre, men gud vet hva slags emblem som er beregnet til den grillen. Aldri vært borte i noe sånt før.

S4300001-2.jpg

 

Og sånn går det når man kjører med 9" felg ET25 med 225-40 gummi uten noen form for kirurgi på skjermbuene:

S4300002-3.jpg

 

Midlertidig løsning, selvsagt. Fikk festet skjermbuelista ordentlig igjen i stad.

 

Og den nye hunden våres:) Golfmaskot!

S4300007.jpg

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mye fett her om dagen, skjønner du:rolleyes: Hunden skal ihverfall bli en vakthund uten like. Skal vokte felgene mine til sommeren, så prøver du deg får du en illsint Shetland Sheepdog i strupa:angry:

 

Og hyggelig å høre at du liker både bilen og bildene mine:) Hadde en liten plan om at du kunne testet ut speilreflekskameraet ditt på bilen min en dag, om du er interessert. Så får jeg noen bilder som er enda fetere:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo så fint vær i dag, så jeg har vært en liten tur på Lena i dag. Ingen bilder hjelper nok for hvor tøff den lille, lave, breie Golfen er. Bråka'n gjorde den og :D

 

517.jpg

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du tok deg en tur til gudsforlatte Toten, Eirik:D Bare å komme igjen en annen gang også, så skal du forhåpentligvis få være med å kjøre litt mer enn denne gangen her. Ikke så moro å putre rundt med fri eksos:rolleyes: Ikke fikk jeg vasket den heller. Men, men. Du fikk da beskuet bilen litt nærmere, og var vel også det som var poenget med turen hit.

 

Skrudde og herjet med eksosskjøter i stad, men ble ikke mye bedre. Dessuten så henger eksosanlegget så lavt at man ikke får kjørt noe nå. Fikse det i morgen eller til uka en gang. Kjedelig, for da må den stå parkert i helga.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår