Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

  • Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det får man tro at jeg gjør, ja:)

 

Sant det, synes veldig dårlig på bilder. Men så er jo stripa smalere enn på den forrige grillen min også, så det er nok noe av grunnen.

 

Aww jess...! :D

Men jeg mener nå grillen der paste mye bedre enn den andre i værtfall til den stilen du har tenkt å kjøre! ;)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, salte veier + pene chrome felger = :(

gleder meg til rett etter påsken!:D da skal jeg ha Allycat 8x13" og 40/40 på min kliiiin orginale Golf II med chrome lister og dill :p

 

tar ut 3'ern i mai tenker jeg.. den skal få kose seg under vinterdyna litt til :)

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke salt igjen på veiene her omtrent. Er faktisk tørt nesten alle steder, og der det er vått er det bare snø som har smeltet. Dessuten så blir bilen vasket hver dag når jeg bruker den, så saltet skader ikke chromen min:)

 

Du får slenge ut en tråd om 2'ern din, veit du, hvis du alt ikke har en tråd:) Allycat er tøffe felger det.

Aww jess...! :D

Men jeg mener nå grillen der paste mye bedre enn den andre i værtfall til den stilen du har tenkt å kjøre! ;)

Passa bilen veldig mye bedre faktisk. Ble cleanere og breiere i fronten.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva slags type emblem som passer i den nye grillen min?

 

Grillen:

S4300015-1.jpg

 

Origale emblemet til den andre grillen:

S4300017-1.jpg

 

Som dere ser, sporene på emblemet og grillen er likt, men skulle jeg brukt emblemet hadde det måtte blitt opp ned (noe som i og for seg er greit nok), men emblemet er også større enn hullet i grillen. Så med andre ord, det passer ikke i det hele tatt. Prøvde å bruke emblem fra tidlig Jetta-grill, men dette var for lite. Aldri vært borte i annet enn 2 forskjellige emblemer til Golf og Jetta.

 

Noen som vet?

 

Bildet av Golf'en der den står nå, møkkete og jævlig og i snøen med sommerfelgene (isj):

S4300018-1.jpg

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva slags type emblem som passer i den nye grillen min?

 

Grillen:

S4300015-1.jpg

 

Origale emblemet til den andre grillen:

S4300017-1.jpg

 

Som dere ser, sporene på emblemet og grillen er likt, men skulle jeg brukt emblemet hadde det måtte blitt opp ned (noe som i og for seg er greit nok), men emblemet er også større enn hullet i grillen. Så med andre ord, det passer ikke i det hele tatt. Prøvde å bruke emblem fra tidlig Jetta-grill, men dette var for lite. Aldri vært borte i annet enn 2 forskjellige emblemer til Golf og Jetta.

 

Noen som vet?

v/Prosjekt/S4300018-1.jpg[/img]

 

Jeg veit ikke helt jeg men...

Kan det være slik emblem som Olemarius her på forumet har i grillen sin? Den virker litt mindre i hvertfall...hvis det bare ikke er øynene mine... :/

Bilde041.jpg

 

(Riktignok Golf 1 grill men...kan jo hende...)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett slikt ett merke som du trenger, merket er nytt i pose og etter som hva jeg veit så er det raka fant på dette emblemet på delelageret i tyskland. Men du kan jo få Dele nummeret også kan du høre på møller for sikkerhets skyld. Selv så skal jeg spare dette emblemet i tilfelle jeg får meg en ordentlig Golf II.

Dele nummer er: 191 853 601.

 

Møller skal i alle fall kunne skaffe den sorte typen som kom på tidlig GTi, og får du tak i den så kan du vel kanskje lakke den eller noe?

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, audifanatic:)

 

Skal uansett bortover til Gjøvik i morgen for å hente noen pæreholdere jeg bestilte på Møller før helgen, så skal ta også høre om dette emblemet er noe de skaffer da. Ser litt shabby ut uten emblem, igrunn.

 

Men da er delenummeret notert. Knall!

stikk på huggeriet å røsk med deg en haug med merker,

passer ingen av dem så tilpasser vi ett:)

Tenkte faktisk på det. Hadde jo vært litt moro å hatt et opp ned i grillen også:) Får se hva det blir til.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst. Må si meg enig der. På begge deler faktisk:) Var vel det det står i første post også, at det skal være old school/rat/nybillook. Altså en ganske rar blanding, men kjører min egen stil, så for folk enten like det eller hate det. Må si jeg har fått desidert mest positive tilbakemeldinger:)

 

Tok å gyvde løs på emblemet mitt for noen minutter siden. Tenkte jeg skulle prøve å få det til å passe sånn nogenlunde.

 

Dette er da verktøyet man trenger, i tillegg til litt rå makt:

S4300018-2.jpg

 

Da får man dette resultatet (linselusa er den dumme og feite katta vi har):

fjk.jpg

 

Og emblemet skal altså sitte opp ned i grillen, sånn ca. som dette:

S4300015-2.jpg

 

Har igjen litt pussing og filing på emblemet, men ble så sliten i hånda at jeg ikke orka mer. En smule lat i dag:tannløs: Så får jeg slenge på et lakkstrøk og lime på emblemet, og da tror jeg det skal bli ganske så bra. Bedre enn ikke noe emblem ihvertfall. Dette skal jeg da gjøre hvis de ikke skaffer emblem på Møller, selvsagt.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et emblem er da bedre enn ikke noe emblem. Men håper såklart at de har emblemet jeg trenger på Møller, da dette blir mer pent på nærmere avstand. Så var det det at jeg har lyst på emblemet opp ned, da. Hmm. Husker jeg så dette i et Golfblad for maaaange år tilbake, og har da sittet i fast i bakhodet mitt siden den tid:)

 

Vi får se hvordan det blir etterhvert:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår