Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

Var det du som var med..? :)

 

Sjekka bildene på laptopen nå, og sammenlignet med den andre, så vises bildene litt forskjellig, så vet ikke helt hvilken av skjermene som er mest korrekt fargeprofilert.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det slike felger du så? compo_TH3pc.jpg

Jepp, kan stemme bra det. Bortsett fra at det var andre skruer på felgene, noen som var veldig stygge. Og uten skrifta på senteret.

Kommer noen bilder som er klare, driver på med resten.. :)

Ahh, genialt, Marvil;) Det må jeg si var noen veldig bra bilder! Nesten over all forventning:thumb Du har betraktelig bedre kamera og peiling på å ta bilder enn det jeg har. Bare å pøse på så fort bildene er klare:)

 

Må gjøre det opp igjen en dag, så kan jeg få med 240tic også, så kan vi ta noen bilder av bilene våres i sammen.

 

PS: Legg meg til på MSN, sånn at jeg kan få bildene i high res:) kebabtralla@hotmail.com

 

Detti vart bra detti Massern:) Vart noen bilder i dag gitt:)

Javisst. Ble vel 150 bilder omtrent;)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som var med..? :)

 

Sjekka bildene på laptopen nå, og sammenlignet med den andre, så vises bildene litt forskjellig, så vet ikke helt hvilken av skjermene som er mest korrekt fargeprofilert.. :P

Var han som var med, ja.

 

Og bildene er ihvertfall nydelige på skjermen min:)

 

Forresten, tusen takk for at du tok deg bryet med bildene:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som var med..? :)

 

Sjekka bildene på laptopen nå, og sammenlignet med den andre, så vises bildene litt forskjellig, så vet ikke helt hvilken av skjermene som er mest korrekt fargeprofilert.. :P

 

Stemmer det var jeg som var med:) Har du gjort noe med de bildene du la ut nå? for de så ikke så ille ut på Min Laptop i allefall..

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bildene ble utrolig bra, så litt vanskelig å velge en favoritt:) Men skal sies at det kommer flere bilder også, deriblant noen kjørebilder. Vi tok nesten over hele Gjøvik i dag, da vi stoppa der vi selv ville osv for å få tatt bilder:phatyo Omdirigierte trafikken og greier.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror noen ble lettere irritert, blant annet den Pathfinderen som pekte i alle retninger.. :P

 

Bildene er lettere etterbehandla i Photoshop før de kommer ut her.. :)

 

Massern; Alt i orden, syns det er både morro og sosialt, så.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror noen ble lettere irritert, blant annet den Pathfinderen som pekte i alle retninger.. :P

 

Bildene er lettere etterbehandla i Photoshop før de kommer ut her.. :)

 

Massern; Alt i orden, syns det er både morro og sosialt, så.. :)

 

Tror de "Negra" I den Corsan Lurte på hva vi dreiv med:) aldri sett noen som glor så mye før jeg! hihi

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror han ble en smule irritert, ja:rolleyes: Men det brydde oss heller lite. Skal man ta bilder, så skal man ta bilder. Sånn er det bare.

 

Moro og sosialt er det uten tvil. Må få gjentatt dette en gang i nærmeste fremtid, men da med flere biler og locations:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet likte jeg veldig godt. Skulle bare vridd på rattet så man kunne se felgen forran litt bedre

 

Men er åsså kult når man vrir litt på rattet slik på bildet:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår