Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet


|Massern|

Anbefalte innlegg

  • Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

IMGP3182.jpg

 

 

Dette bildet likte jeg veldig godt. Skulle bare vridd på rattet så man kunne se felgen forran litt bedre

Ja, Marvil er utrolig flink med kameraet han. Moro å se resultatene av bilden han tok:)

 

Joa, skulle hatt felgene mot kameraet, men bra ble det uansett. Kommer nok mange andre bilder også snart, skal vi se.

Men er åsså kult når man vrir litt på rattet slik på bildet:)

Sant det.

Meget fin bil du har :)

Hvordan gjorde dere det med kjørebilder da?

Takk, takk;)

 

Jonas forklarte hvordan vi gjorde det. Bare sørget for at det ikke var så stor trafikk bak oss, så vi hindret minst mulig.

Utrolig fin bil! Skal ikke selge i nærmeste framtid vel?

Og takk til deg også:)

 

Har ingen planer om det, nei. Isåfall blir det uten felger, gewinde, panser-BH, lykter og interiør, og da er det straks ikke så interessant vil jeg tippe? :rolleyes:

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Jonas er like kjekk som alltid hehe. Har ikke noen breddere liggende til min 88' Golf II gl Massern?

Er forresten veldig fin oldschool look du har på bilen... fint å se at fler folk ikke skifter til 90' fangere. Er så oppbrukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørebilder er snadder!

 

Joda, emblemet er sånn ca ferdig det. Men skal se om jeg ikke finner et som skal sitte der originalt, for det ser betraktelig bedre ut enn et som er tilpasset.

 

Skal stille opp på så mange treff som overhodet mulig i år jeg.

 

Kan se bra ut på bilder bilen, men er mye skjønnhetsfeil som man ser irl. Ikke så nøye for min del. Får da nok oppmerksomhet uansett;)

Hyggelig.. :)

 

Siste bildene fra denne dagen;

 

 

:)

Nok en gang, Marvil, tusen hjertelig takk;) Dette ble veldig mange bra bilder. Alt i alt en veldig vellykket dag:)

Haha, Jonas er like kjekk som alltid hehe. Har ikke noen breddere liggende til min 88' Golf II gl Massern?

Er forresten veldig fin oldschool look du har på bilen... fint å se at fler folk ikke skifter til 90' fangere. Er så oppbrukt.

Hva slags breddere skal du ha? Har like breddere som jeg selv har liggendes, men ikke så pene. Trenger et strøk med lakk.

 

90-fangere og hele den pakka har man sett før, ja. Må prøve å skille seg bittelitt ut.

 

Haha, Jonas kan da aldri bli kjekk :P Men Massern, du må bruke vater på skiltet ditt foran :P Litt skeivt, men ellers fine bilder.

Oi, glemte helt av å bruke vater jeg. Er vel snakk om en differanse på 4mm fra hver side, så dette må man rette opp i fortest mulig. Får ta det en dag jeg gidder, med andre ord:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang, Marvil, tusen hjertelig takk;) Dette ble veldig mange bra bilder. Alt i alt en veldig vellykket dag:)
Dager som inneholder vafler, cola og foto blir ofte vellykka.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår