Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet

|Massern|

Anbefalte innlegg

• Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ikke så trist, har bare stått stille på gårdsplassen i flere måneder.

Men nå har det seg sånn at den Golfen tråden dreier seg om er vrak. Skal prøve å fatte meg i korthet.

Tegning jeg tegnet på 2 minutter:

Tegning.jpg

Jeg skulle altså kjøre forbi denne traktoren. Blinket og la meg ut som vanlig, men da jeg kom på siden av hengeren så var traktoren og hengeren plutselig midt i kjørebanen. Bremset da som en gal, men da var det for sent. Ble klemt mellom hengeren og atuovernet. Traktoren brukte ikke retningslysene i den retningen han egentlig skulle inn, så det er gudskjelov ikke min skyld. Traktoren skulle da altså inn mot venstre på en annen vei.

Får man bare vente på forsikringspenger.

Skadene ser dere under her. Senkesett og felger klarte seg heldigvis, foruten om noen små riper i felgene.

Bilde291.jpg

Bilde292.jpg

Så nå får jeg bare vente og se hvordan det blir. Mulig jeg skifter skjermer og dør sånn at den blir kjørbar. Men i hovedsak så er jeg ute etter en annen Golf som jeg kan sette over grymstæsjet på. Må bare vente og se hvordan det blir med forsikringsoppgjør osv.

Dette så ikke bra ut nei :(

Var penere førr i dag når jeg så den for å si det sånn.... :)

Hvertfall bra at felger, gewinde å div klarte seg ;)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig surt, føler virkelig med deg. Føler nesten at det er litt min skyld, siden du var på vei for å se hva som hadde skjedd med bilen min.

Håper det ordner seg hvertfall ;)

Skylden din er det jo ikke, men dumt det skulle skje når jeg var på tur for å se hva som hadde skjedd med bilen din. Sånn er livet, og det får man ikke gjort noe med. Alt det kjæreste er ihvertfall i god behold (felger, interiør og gewinde), så da manbler man bare en Golf.

:iconsm

Ikke bra, nei. Må nok photosessionen vente litt, André. Skaffe en anne Golf først.

Neiognei mats! dette var utrolig kjipt! bilen din var jo blitt konge nå!

Ja, ikke sant. Er det ikke typisk? Når sesongen endelig nærmer seg så skal det skje noe man ikke var forberedt på i det hele tatt:(

F***.

Det kan du tro jeg sa også, samt mange andre gloser som kan være vondt å høre for sarte ører.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så ikke bra ut nei :(

Var penere førr i dag når jeg så den for å si det sånn.... :)

Hvertfall bra at felger, gewinde å div klarte seg ;)

Kan gå fort fra delvis fin og til delvis kjørbar, ja.

"Oppskriften" (gewinde, lykter, grill, felger og interiør) på Golfen klarte seg ihvertfall bra, så nå må jeg bare avvente og se hva som skjer videre.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads, jeg er virkelig lei meg for at dette skulle skje, spesielt nå som du hadde fått mye motivasjon. La deg ikke knekke av dette, neste bil blir enda bedre (dersom det blir ny, selvsagt)!

Har traktorføreren innrømmet skyld? Idiotisk at noen mennesker skal være såpass sløve, og rett og slett så dårlige i trafikken. Men, når alt er sagt, det kunne virkelig godt mye verre, felgene og senkesettet klarte seg, og viktigst av alt ble det ikke personskader!

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider