Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet

|Massern|

Anbefalte innlegg

Utrolig surt rett å slett,

men massern fortsetter med samme oppskrifta vettu:)

det er je helt sikker på

Holdt på og kjøre rett i Bilen hans selv jeg når jeg så bilen din Morten. Glemte og bremse, hehe .Når vi kjørte inn på gården der. Fy F*** for en deilig bil du har:)

Bilder fra hjemoverturen våres:

Den var litt kranglete, hehe. Men skal sjekke den litt imorra.

Foto0043.jpg

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bittert er det. Men skal alltids finne en ny Golf som jeg kan begynne på, så får trøste seg med det.

Det var drit kjipt å høre massern.. Dissa bønna i traktor får lære seg å kjøre... Lykke til med leting etter ny bil...

I det minste lære seg til at lys på hengere er en fordel at de virker som de skal. Surt å vrake bilen sin pga andres mangler/feil på sine kjøretøyer.

Og takk for det.

Mads, jeg er virkelig lei meg for at dette skulle skje, spesielt nå som du hadde fått mye motivasjon. La deg ikke knekke av dette, neste bil blir enda bedre (dersom det blir ny, selvsagt)!

Har traktorføreren innrømmet skyld? Idiotisk at noen mennesker skal være såpass sløve, og rett og slett så dårlige i trafikken. Men, når alt er sagt, det kunne virkelig godt mye verre, felgene og senkesettet klarte seg, og viktigst av alt ble det ikke personskader!

Eirik

Neida, lar meg ikke knekke så lett, selv om motivasjonen er litt lavt nede akkurat nå. Mye av det skyldes en skade på felgen som jeg ikke så før i dag. Men fikk da taksert bilen i stad, og nevnte da felgene som var bulket/ripete sånn at jeg fikk med de på takseringen, så nå venter jeg bare på en telefon fra der jeg takserte. Eneste bitre er at bilen har gått så langt, så kan fort minke mye på det jeg eventuelt får igjen for bilen der.

Traktorføreren innrømmet skyld på stedet, og vi har skrevet i skademeldinga at blinklys ikke funket/ikke ble brukt.

Utrolig surt rett å slett,

men massern fortsetter med samme oppskrifta vettu:)

det er je helt sikker på

Jeg har fortsatt oppskrifta på Golfen min, så nå mangler jeg bare en bil og sette alt på:) Forhåpentligvis blir det en hvit 16v/GTi denne gangen her, og mulig noen endringer fra hvordan denne bilen så ut. Må se ann penger ol. først.

Tudden ikke noe på deg når jeg leste det på msn jeg! men jaja! slik kan det gå! Vi får finne en ny. Skal je bli med deg og hente en jeg!

Jeg skrøner ikke om sånne ting, veit du.

Fint at du har fått lappen nå, sånn at du kan bli med og hente en annen bil til meg når den tid kommer:) Har noen timer i Golfene mine du, så da skulle det bare mangle at du blir med på det, syns jeg. Hehe.

huff, dumt det skulle skje.. blir det ny 16v nå eller?

Forhåpentligvis blir det det, ja. Må nok gå til anskaffelse av en hvit Golf igjen nå. Har savnet det en stund.

Seriøst surt Massern, virkelig mener det.

Bilen din var jo heelt konge.

Fikk forresten Golfen hjem, kom hjem nettopp. Vet fortsatt ikke hva som skjedde med den.

Dette glemte jeg helt å svare på.

Surt kan man trygt si at det var. Kom meg aldri så langt som dit dere stod, dessverre. Ihvertfall bra at dere fikk gamlegolfen min hjem igjen etterhvert da.

Holdt på og kjøre rett i Bilen hans selv jeg når jeg så bilen din Morten. Glemte og bremse, hehe .Når vi kjørte inn på gården der. Fy F*** for en deilig bil du har:)

Bilder fra hjemoverturen våres:

Den var litt kranglete, hehe. Men skal sjekke den litt imorra.

http://i19.photobucket.com/albums/b175/bjornar600/Foto0043.jpg

Skulle tatt seg ut at du hadde kræsjet i ræva mi når vi møtte Morten. Nesten vært bedre for min del det, enn det som skjedde etterpå, siden jeg har hengerfeste:) Hehe. Men nå er det ikke noe mer Golf igjen, gitt.

Er vel stor sannsynlighet for at en pakning har røket på Golfen, siden den har stått stille så lenge som den har gjort. Får holde meg oppdatert på hva som skjer med den videre.

Kjedelige greier Mads.. :(

Javisst, Anders. Men vi fikk da ihvertfall foreviget bilen min med noen råe bilder sist helg, om ikke noe annet. Finnes flere Golfer der ute i den vide verden, må bare finne en først:)

Kommer bedre bilder så fort jeg har lastet de inn på PCen og lastet de opp på Photobucket.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bedre bilder av vraket. Bildene taler vel for seg selv.

Nødvalsing av venstre framskjerm:

S4300040-1.jpg

S4300039-3.jpg

S4300043-1.jpg

S4300038-2.jpg

S4300037-2.jpg

S4300042.jpg

S4300041-1.jpg

Og så til det meste bitre, og det som plager meg nevneverdig mye:

S4300046.jpg

S4300045.jpg

S4300044-1.jpg

I tillegg til dette så er det noen riper på de andre felgene. Som jeg har sagt mange ganger i det siste; bilen gir jeg egentlig faen i, så lenge felgene (som er gullet mitt), BHen interiøret og gewinden min er i orden. Og nå har da felgene gått på en smell, men får satse på at gewinden er like helt. Mye tyder på det, da bilen er nesten lik å kjøre som før smellen. Bare forstillinga som muligens har gått på en smell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tatt seg ut at du hadde kræsjet i ræva mi når vi møtte Morten. Nesten vært bedre for min del det, enn det som skjedde etterpå, siden jeg har hengerfeste:) Hehe. Men nå er det ikke noe mer Golf igjen, gitt.

Er vel stor sannsynlighet for at en pakning har røket på Golfen, siden den har stått stille så lenge som den har gjort. Får holde meg oppdatert på hva som skjer med den videre.

Hehe, ja.

Akkurat nå starter ikke Golfen, kom nettopp hjem fra jobb og prøvde. Hadde litt startproblemer igår kveld også, men fikk trilla igang. Fattern tipper toppakning, men skal ut og se på det etterpå.

Nok OT. Dette handler om din Golf.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har da felgene gått på en smell, men får satse på at gewinden er like helt.
Hørte jeg 11x13 hos ei bilrekvisitasjappe? :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som hadde gledet meg som en helt til vårmønstringa:( Får håpe på at jeg har skaffet en annen bil innen den tid, så skal jeg ihvertfall dukke opp da. Bilen var god så lenge den varte, Håkon, men ble brått slutt den moroa også. Den beste billige Golfen jeg har hatt.

Frister jo litt å gjøre den kjørbar enn så lenge, men må vente på forsikringsoppgjøret før jeg kan gjøre noe med den/bestemmer meg for om jeg skal beholde bilen eller ikke.

Har jo denne delebilen her med skjermer og dør jeg kan bruke:

S4300224.jpg

Bestemmer jeg for å fikse bilen igjen, får du en telefon av meg;) Fram til det får jeg bare vente på svar fra forsikringselskapet.

Hehe, ja.

Akkurat nå starter ikke Golfen, kom nettopp hjem fra jobb og prøvde. Hadde litt startproblemer igår kveld også, men fikk trilla igang. Fattern tipper toppakning, men skal ut og se på det etterpå.

Nok OT. Dette handler om din Golf.

Det batteriet er ikke godt for fem flate øre, så det som er grunnen til at den er så vond å starte. Har stått hele vinteren, veit du, og det er ikke bra for batteriet. Får håpe dere finner ut noe om hva som kan være galt da, og at dere får kjørt bilen nedover som planlagt:)

Damn!

Når jeg fikk mld om at bilen var vraka, så trodde jeg du tenkte på den gamle bilen din eller noe :O Det her var jo dritsurt da. Rakk jeg ikke se Golf'n heller :|

Er nok dessverre denne her det gjelder:( Utrolig sure greier som jeg håpet at ikke skulle skje. Får ta en titt på den neste Golfen, veit du:)

Kondolerer:( Men du klarer vell å finne en annen golf som kommer til å bli like så rå:)

Jada, skal alltids få rotet frem noe av interesse som jeg kan gjøre det samme, pluss noen andre ting, med:)

sørgelig, det som har skjedd! den bilen var så tøff!

M-m, er ikke noe moro at sånt skulle skje, også akkurat når sesongen begynner.

Rip gammern:/

Utrulig kjipt dette her altså.. fikk helt sjokk da jeg så overskriften på porosjektet nå akuratt..

Regner/håper å se deg like sterkt tilbake:)

Gammern står og hviler seg enn så lenge han nå. Venter bare på en bil som han kan donere bort organene sine på.

Skal nok komme tilbake med en annen bil rimelig fort, skal du se:) Nå har jeg jo alt jeg trenger bortsett fra en bil.

oi..dette var trasig!

Bra det er flere enn meg som syns det.

Hørte jeg 11x13 hos ei bilrekvisitasjappe? :D

Hehe, tviler på det. Felgene var grymme de, men blir nok litt overkill og dårlig plass mot fjørbeinet med de felgene:)

Nei fyyyfaen no så jævli surt! =(

Slikt er rett og slett stusselig å se..!

Jeg vet. Ikke noe moro syn og se bilen står vraket og jævlig på gårdsplassen nå, når jeg var vant med å se den temmelig fin:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider