Gå til innhold

Massern's bruksbil [16v Mini/langtidsprosjekt] *VRAK*

Ranger emnet

|Massern|

Anbefalte innlegg

• Svar 769
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fargeforskjell skal til. Da kaller vi det bare ratlook:)

Takk for det. Skal nok finne meg igjen en hvit og fin Golf jeg, skal du se.

Skal til litt hem-mekk på slike biler også Massern :P Men i.o.m at denne golfen har gått en del så hadde det vel vært ideelt å bytta? Eller? Sette inn ny motor da?

Kjeda meg litt i natt, så prøvde å etterligne bilen din på dubbmodd, men ble ikke helt lik siden det ikke gikk an å få enkelt runde lykter med svart emblem osv. Samt røde lister på siden. Og de rullene på panseret...

http://i12.tinypic.com/4dpovol.jpg

Jada, skal tross alt bare ha noe å putre rundt i så lenge.

Skal finne meg en annen Golf med tiden, og så fort jeg får noen penger.

"Rullene" på panseret er det man kaller en panser-BH. Det som skal hindre BHen i å blafre når man får litt fart på tralla:)

-------------------------------------------------------------

Jeg fikk satt på skjermer og alt det resterende i dag.

Ferdig på den ene siden:

S4300037-5.jpg

Ferdig på den andre siden:

S4300041-3.jpg

Golfen som måtte donere litt:

S4300039-5.jpg

Wohoo, enda litt mer skrap i Golfdelerotet mitt:

S4300038-4.jpg

Og sånn den er nå:

S4300040-3.jpg

S4300042-2.jpg

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok få lurt meg ut en tur senere i dag, får jeg tro. Hehe.

Brøyter en del denne her. Leppa har fått smaket det betraktelig, kan du si. Men det man ikke har i lakk (sånn som deg), må man ta igjen på lavhet og felger:thumb

Forresten veldig flaut på Hamar når jeg skulle snu der, og kjørte nedom ei lita hump som leppa skrapa noe sinnsykt på, pluss at jeg måtte rygge tilbake også:rolleyes:

Hehehhe, du har LITT vei og brøyte ut av gården også da:D

Hehe, ikke reint lite dårlig vei bortover her, nei. Bruker kanskje 3-4 minutter opp til veien (400m):) Presisjonskjøring skal til da.

haha..

Ja, du kan le du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok få lurt meg ut en tur senere i dag, får jeg tro. Hehe.

Brøyter en del denne her. Leppa har fått smaket det betraktelig, kan du si. Men det man ikke har i lakk (sånn som deg), må man ta igjen på lavhet og felger:thumb

Forresten veldig flaut på Hamar når jeg skulle snu der, og kjørte nedom ei lita hump som leppa skrapa noe sinnsykt på, pluss at jeg måtte rygge tilbake også:rolleyes:

)

heheheh :D

Hvis du så den lille gjengen som sto, tja, 5 meter rett foran deg, så var det oss hehe :P

Lo litt godt da, å syntes synd på deg :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, du stod der du og, ja. Hehe. Tenkte jeg skulle ha minst mulig øyekontakt med den gjengen som stod der, siden det var noe hinsides flaut for min del. Ellers så hadde jeg jo kjent deg igjen:) Måtte bare le litt for meg selv og stresse meg ut av plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, nje, jo, ja, nei. Aner ikke hvordan det blir. Har jo sett meg ut et par biler, men frister jo å beholde denne og fikse 2-delt lakk osv. Bare km-standen som plager meg. Men om det skulle bli lakkering på denne, skal det ikke bli den beste og dyreste lakken. Blir vel matt-lakk uansett, og skal vel ikke like mye ferdighet til for å lakke det som vanlige farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, du stod der du og, ja. Hehe. Tenkte jeg skulle ha minst mulig øyekontakt med den gjengen som stod der, siden det var noe hinsides flaut for min del. Ellers så hadde jeg jo kjent deg igjen:) Måtte bare le litt for meg selv og stresse meg ut av plassen.

ja sto der med de jeg kom med ( vegas civicen, turbo civicen, og bmw coupe )

Så du stressa litt ja hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider